Ttt..............104!!!!

Dus echt de weg kwijt, haha. Maar ook weer teruggevonden en niet eens met een taxi:thumbsup::thumbsup:

@ roanna nu je het zegt, herken het idd. heb daar op de hoek met uitzicht op die rots een keer gegeten, in het centrum van Turgutreis dus

Ja, was echt verdwaald toen. Daarom lopend over het strand terug gekomen. Kon die boulevard niet terug vinden. Maar ben er wel gekomen dus, maar ook toen, had ik het best een bietje heet hoor!

Maargoed, ik ga sloapen. Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Bijna iedereen al naar bed!!
Heb mooie mannen voorbij zien komen maar ook een paar mindere. hoop dat die mooie de boel bij jou komen ontluchten Roanna, de verwarmning bedoel ik dan he!

En … voor de slapers welteruste!!!

Haha…Jullie weten gewoon wat ‘ontluchten’ is… haha… ik heb het vandaag denk ik HONDERDDUIZEND KEER moeten uitleggen…

gosh ik ook nog even hier op de valreep…

heb mannen voorbij zien komen, de een krijgt de termostaat niet omhoog, en iemand heeft last van lekkage, maar daar heb je toch die grote tas voor Roanna.

krijg zulke leuke ideeen via de pb…thanx daarvoor…

internetten in bed, ik krijg er een stijve nek van…dus ik hang op de bank met de klepdoos.

zeg tegen iedereen welterusten…

Nou ik geloof dat iedereen naar bed is, dus ik ga ook maar. Eerst nog ff Rayman kijken, of ondertussen zelfs naar boven!!

Tot morgen!!
:dag:

:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:

**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Goede morgen … het is nog rustig hier zeg!

@TRL
:kus:

en koud!!
brbbrrrr

oef nog 4 daagjes werken…

de ketel wordt hier gedaan door iemand die tegen of over de pensioensgerechtigde leeftijd is… die foto… dat wordt veel retoucheren dames :unibrow:

Goedemorgen allemaal, kom nog efe snel lans voor mijn lange werkdag, effe kopke koffie nog opdrinken, aankleden en naar werk toe dus tot vanavond laat allemaal en anders tot morgen

Môge…
Ik ben niet wakker, heb ik net een mail gestuurd aan iemand, maar ook naar werk, is diegene gewoon thuis en wacht op de ketelmonteur… Nu ja ze is er iig en kan m lezen :wink:

Vandaag ziet het er weer zo lekker koud uit, en dan krijg ik nog meer zin in mn vakantie!!!

goedemorgen…

brrrrrrrrrrrr hier ook zooooo koud…
gisteravond op tv werd gezegd dat het wel eens een echt winter weer zou worden…we wachten af…sneeuw,ijs, schaatsen, koek en soopy…rode wangen, en een warme kachel.

ach we zien wel…

En dan opeens komt iedereen binnen druppelen. Koud buiten? Hoop het niet want ik moet achter aan de slag nu.

IJSKOUD… HEERLIJK!!!
Ohh ik vind dat het lekkerste(op zon op een vrije dag na dan!)

Nou Marion trek je wollen onderbroek maar aan…

Goedemorgen ladies.

Ik ook als gebruikelijk weer aan mijn 1e bakkie in de doll. Heerlijk ontlucht vannacht. :smiley:

Nou, hier lijkt het me niet zo koud als gister. Ik zie in in ieder geval bij de buren geen witte daken, wat gister om deze tijd nog wel was.

Iedereen verder weer een fijne dag al dan niet op het werk.

@TRL: :kus: Nog ff volhouden he!!!

:dag:

Goeiemorgen… brrrrrr!!!

Koud, koud, koud… Vreselijk! Moest gewoon krabben vanmorgen! :frowning: Nu weer aan het werk…

Gistermiddag even met mams naar de stad geweest, weer even een vest, handschoenen en oorbellen gescoord…

En een kadootje voor oma… Wordt volgende week 80… Oh ja had het jullie nog niet verteld (Beps wist het wel al) maar ik heb dus weer contact met haar, en het contact is nog nooit zo goed geweest!! Wilde het niet eerder vertellen maar het gaat nu al 1 maand weer goed!! :smiley: Ze is gewoon echt lief tegen me!!!

Nou ja ze wordt dus 80 en nu hebben mams, paps en ik samen een horloge voor haar gekocht… Was nog een heel gedoe, ze heeft een “gouden” horloge, maar dat vinden wij dus weer niet mooi haha… dus nu hebben we een bi-color gekocht met briljantes in het uurwerk (net als bij mij en mams) Maar goed was een rib uit mijn lijf, maar goed… Soms moet het kunnen :wink:

Verder heb ik wel bijgelezen, zag een paar “fake” mannen voorbij komen, nee sorry niet mijn smaak… en nog een paar knapperds in badpak :puke: haha…

Ik ga nu even aan de slag! Spreek jullie later!! :dag:

By the way… ik zag gisteravond dat je bij sommigen al kunt boeken met kortingen voor Turkije voor 2009. Kreeg zelfs al een mail van Coren**n hierover. Vind het wel verleidelijk hoor!!! Zo’n zin weer an he!!! :wereld: Toch nog maar ff wachten met boeken. :slight_smile:

Ik sprak van de week de overbuurtjes die van dat geld van hun gewonnen auto ergens in het voorjaar, (heb ik jullie nog over verteld) naar Turkije waren geweest met het gezin in de herfsvakantie. Waren nog nooit in Turkije geweest en haddden geboekt voor Royal Wings. Nou mensen, wat een verhalen. Ze willen zo weer terug. :thumbsup: Zo gaaf hadden ze het gehad en lekker wezen shoppen in Antalya, prachtig weer tot zo’n 30 graden.

Ik ga nu badderen.