Ttt..............104!!!!

Je kunt hier een kanon afschieten en je raakt niemand, nou ja bijna niemand
@Roanna::smiley:

@Beps: Oh maar Beps, er zitten ook hele leuke homo’s tussen hoor! :smiley: La ma komen.

@Toos: Weet je wat ik net even gedaan heb. De cd die ik op de bingo had gewonnen, beluisterd. Leuke liedjes van de kinderdisco. :lol: Nou, dat is zelfs nog uit de tijd toen mijn kinderen naar de kidsclub gingen in Spanje. Nostalgie dus. :thumbsup:

@Beps: Dat vind ik nou niet aardig, Roanna vraagt om een leuk monteurtje, wil je alleen een lelijke h*mo sturen. Dat kan vast beter, misschien zoiets??

http://www.studiowm.nl/wp-content/uploads/bollywood.nl/nieuws/wp-content/sexy_sharukh.jpg

Ja, zoiets bijvoorbeeld. Toos, je hebt smaak hoor! :thumbsup:

ola
getver wat een lelijkert zeg!! hardstikke nep!!

ikke lekker bij paps en mams gegeten, hamburgers (wilde ik vorige week graag en ben en volgende week niet, dus deze week… na het drama van gisteren had ik liever een warme hap gehad :stuck_out_tongue: maar heb ik maar niet gezegd :smiley: )
maar goed, we waren allemaal moe… pa en ma hadden maandag de hele nacht doorgewerkt… had dus ff een kadootje voor paps meegenomen, was ff puzzelen, maar heb iets gevonden en hij vond t leuk en ik was natuurlijk de alllllller liefste dochter van de hele wereld :smiley: hihi…

@ toos, ja het was echt 2 euro inclusief alles…echt heel erg echt waar
zonder tax, nix betalen, alleen 99ct voor de vlucht, vriend ryan betaald de rest,
moet ik soms mn creditcard afschrift laten zien??

morgen komt er een mannetje voor de check van de ketel hier. niet zo’n mannetje van beps, maar hopelijk komt ie wel op tijd, moet ook nog werken…
ppfff lig al in bed… denk dat ik zo dichtklap en lekker ga slapennnnnn nzzz

@Bloem: Je bent echt moe aan je ogen, als je dit ding een lelijkerd vind. Maargoed, smaken verschillen he!!! Deze mag bij mij wel een keer de ketel komen ontluchten.:slight_smile:

Maarre toch leuk, dat je je vader even lekker verwent hebt en dat je weer zo heerlijk bij je ouders hebt gegeten. Je boft toch maar met zulke ouders! :thumbsup:

Weltrusten voor zo dan hoor! Tot morgen weer dan. :slapen: :dag:

@Bloem: Ik vind het een superdeal, maar dat zei ik al en dat meen ik ook. Bedoel het niet negatief of zo en ook niet omdat ik je niet geloof. Ik weet wel dat ryan zulke aanbiedingen heeft. Je ziet nog weleens reclame dat ze voor een prikkie een ticket aanbieden maar dat er nog tax bijkomt. Vandaar

Ik zou er ook wel een beschuitje mee willen eten hoor:p

ja maar toch, die kop die erop zit, klopt niet en hij glimt te erg, alsog ie van plastic is… volgens mij is deze foto helemaal getoucheerd en gepimpt…

Vind dit toch ook wel een lekker ding

http://www.koreamjournal.com/Magazine/var/news/storage/images-versioned/155735/1-eng-US/sideview_steve_kim_1_jpg1_kjarticlemain.jpg

@Roanna: Deze komen morgen je kachel even ontluchten:D

http://www.microsquish.com/funstuff/graphics/chipenda.jpg

hahahhaa
ja doe dan toch maar die 1e… oeffff

maar toch, vind ze nog steeds nep, geen fractie uitstraling, maar ach…

dat in bed internetten bevalt me trouwens best :beef: lekker warm enzo

Natuurlijk is die foto opgepimpt, maar dan nog. Zelfs wij kunnen dat met onze vakantieprentjes om ze zo mooi te maken tegenwoordig en ach… het was ook als een luchtig grapje bedoelt.

Maargoed, ik ga ook maar naar boven en mijn ding weer doen. :smiley:

Iedereen weltrusten en tot morgen en Beps… werkse nog een poosje. Hopenlijk blijft het nu wat rustig.

@Toos: :paranoid: :stuck_out_tongue: Ik krijgt het er warm van… Pffffffff…

@Roanna: Niet het knopje van de tv vergeten en de dop van het ww zakje goed dicht draaien he.
@Beps: Werk ze nog even
Ik ga ook zo naar mn mandje, dus slaap lekker en tot morgen maar weer:slapen::dag:

Beps is thuis! Gelukkig. Borreltje en nietsen even heb ik verdient…

Ach gelukkig zijn onze monteurs lief…MET uitstraling…Hahahaha!!!

@Bloemmie: Tuurlijk ben jij de liefste dochter(Hij heeft er maar EEN!!) haha

@ beps ja klopt, vertel morgen nog wel ff hoe en wat… was toch iets anders dan vanmiddag vertelde

@ roanna mooie avator foto trouwens… ADR??
@ toos truste!!

@Toos: :lol: Doe jij dan wel ff je schuifje goed? Als die uit is, zie je een rood dingetje. Dan is het goed!

Zakje er al in en goed dicht. :crybaby: Heb gister al 2 reserve gekocht bij Acti*n. Je weet maar nooit.

Groeten thuus! :dag:

Weltrusten all. :dag: :dag:

@Bloem: Die heb ik genomen toen ik even alleen een wandelingetje langs de boulevard ging maken en is meer ter hoogte van het dorpje Turgutreis zelf gemaakt. ( was toen ook even de weg kwijt) Dus niet voor ADR. Ik vond 'm zelf ook wel mooi en Raak zei al, dat ik die als screensaver moest gaan gebruiken en dat heb ik thans ook.

@Roanna: Ipod zit lekker in zn jasje met schuifje op rood:D. Jij ook de groetjes aan kokkie. Is zeker een mooie foto, zonsondergangen zijn daar gewoon prachtig.