@Raak: Och meid toch!! Nu jij gevelt door de griep. Je zou haast zeggen dat we elkaar hier aansteken he! Nouja, zolang je nog hier op de thee kunt komen, vind ik dat nog wel een goed teken, maar beterschap ermee. Vanavond toch weer even lekker laten piejieten door je hubs. :wub:
@Marion: Oh, gelukkig goede berichten van het ZH. Nu nog even die melatonine proberen, moet het toch goed komen.
@Toos: Jij ook gelukkig alweer aardig opgeknapt en weer aan de crock geweest.
@Marifran: En… heb je je eigen al een skup gegeven? Schiet het al op met de foto’s?
@Beps: Bij ons zijn ze momenteel met de onderhoud van de ketels bezig. Ik zie al een paar dagen zo’n busje van die firma N*** hier staan en zullen eerdaags ook wel bij ons komen. Bij ons doet alles het verder goed ( HR ketel 5 jr oud), alleen moeten we de laatste tijd wel vaak water bijvullen, maar wachten wel even op onze schoonmaakbeurt. Jij werkse zo hoor!
O ja, moet nog even wat zeggen. Kom ik dus op de andere lokatie vanmorgen, blijken ze daar nog met het oude (kassa)systeem te werken en echt waar… ik moest gewoon weer ff zoeken, hoe en wat. Raar dan he, dat als je een paar dagen op een ander symteem hebt gewerkt, de oude alweer zo snel vergeet. Maargoed, ik had het uiteindelijk weer snel onder de knie.
@Beps
:kus: terug van J!!
Moet altijd lachen om dat gezicht als ik boodschappen van jullie aan hem doorgeef. Zooooo lief van die dames mam, ze kennen me niet eens, zei die een keer.
@Roanna
Terug in de tijd op de andere lokatie. Zo zie je maar hoe snel je aan iets nieuws went he?
Roanna : zal ik zeker laten doen, enne zit aan de citroenthee:tongue:zo voel ik me ook,hang hier maar wat voor het scherm, lees wat en doe verder nix
Enne…is normaal hoor dat je dat snel vergeet. Ik type ook weleens op een Belgisch toetsenbord en als ik dan thuis ben moet ik toch weer ff nadenken, is misschien ook de leeftijd:frown:
Marion : gelukkig alles ok, hoop dat de medicijnen aanslaan. Slaap is voor zo’n actief mannetje echt wel belangrijk
Beps : werkse vanaaf
Marifran : hier ook nog steeds lekker zonnetje hoor, maar wel koud brrrrrr
Gelukkig heb ik nooooit problemen met mn kachel, heb er geen:Dstadsverwarming he en werkt altijd(tenminste tot nu toe)
@Marion: Maar hopen dat de melatonine helpt, J. heeft zijn rust hard nodig en fijn dat het verder goed gaat. Tja die schop heb ik ook nodig geloof ik. Vandaag alleen de vloer gedweilt @Raak: Geloof dat het besmettelijk is, misschien heb ik te hard tegen het beeldscherm zitten blaffen. In ieder geval beterschap enne hou je rustig he @Roanna: Ga je naar de andere lokatie weet je even niet meer hoe het werkt. DDD? Gelukkig dat je op je eigen plekkie wel weet hoe het werkt. @Bloem: Ik vind dat je een superdeal hebt met ryan. Was alleen benieuwd of er geen tax bijkwam. Vaak zie je van die aanbiedingen en als je verder gaat boeken blijkt er nog het een ander bij te komen.
En ikke hutspot met rookworst! Hollandse kost dus maar … vanmiddag lahmacun op met tomaten en biber, had van die kleine pittige gevonden in de turkse winkel. Smikkelen dus met tranen zo nu en dan!!
Raak,beterschap.
Marion,gelukkig positief nieuws van het ziekenhuis.
Beps,werk ze.
Filiz,lekker kofte gegeten.
Vandaag niet veel gedaan op het werk,had geen zin.Wel even met turkse collega in de weer geweest om tekst voor het geboortekaartje te vertalen.Had een tekst voor het kaartje in het nederlands,maar dat komt niet echt over in het turks,nu dus een andere tekst voor het turkse kaartje,maar zit nu te twijfelen of ik me tekst voor het nederlandse kaartje zal houden of dezelfde te doen als in het Turks…Pfff ingewikkeld he.
zo ik auto gehaald na het werk, boodschappen voor paps, bij paps de boel gedaan (hulp was niet op komen dagen), toen naar huis, gekookt (kip met geb. aardappels en sla) en nu op de bank, Damber heeft de keuken opgeruimd, en hubs staat nu boven te stofzuigen…moet arm ontzien hahahaha…nou daar komt weinig van terecht .
@Viva: Kreeg vandaag een tip van de manager van AH, vraag aan je omgeving of ze ook een mailtje sturen naar de grote supers. Wat mij opvalt is als je verteld dat het niet op de grote hoop beland daarzo maar door de soldaten zelf wordt verdeeld, dit een positief gevoel oproept
Nou, mag je ook even je probleem hier neer zetten? Mijn man heeft namelijk last, dat hij de thermostaat niet omhoog krijgt en ik zelf heb last van lekkages. Kun je vanavond nog even een leuk monteurtje sturen?