Ik weet niet hoe het hier in de buurt op de snelweg is, maar hier in de wijk geen last van mist. Tis weer zonnig, maar zag wel al witte dakpannen. Brrrr.
Heb een aantal boeken die ik niet meer lees… Een capitool gids van Nederland, Disney dvd Dalmatiers… Via mijn werk gekregen, maar heb hem nu dubbel haha… En een dvd van paps van de Rolling Stones…
Roanna - ga vandaag echt de foto’s uitzoeken, werd gisteren door zoon achter de broek gezeten om het reisverslag af te maken :unibrow::rolleyes:. Hij heeft wel gelijk natuurlijk, ik had even een duwtje nodig.
Goeiemorgen,
Hier ook dikke mist nu, heb vanmiddag een afspraak dus maar hopen dat het opgetrokken is. Verder vandaag vrij. @Beps: Jammer dat je niet naar de meeting kan komen @Marifran: Succes met uitzoeken van de foto’s, zal een hele klus zijn @Cyn: Succes op MP enne toch goeie cijfers toch. Geniet van je vrije dag vandaag @Viva: Geweldig hoe winkeliers meewerken en het een en ander geven. Ik ga vandaag even langs de C100*, de baas is nogal sociaal aangelegd, dus wie weet. @Marion: Succes in het radb*ut @Trl: :kus:. Ben weer aardig opgeknapt gelukkig
@Hans: Vind je reactie een beetje kort door de bocht. Er staan best veel sticky’s, misschien een idee om de belangrijkste in vette letters en in een andere kleur te zetten?
Hier is het ook koud, mijn kachel doet het gelukkig wel. In ons vorige huis hadden we ook zo’n ketel, deed het niet als hij het moest doen. Het kreng heeft ons handen vol geld gekost, maar heeft het uiteindelijk toch 18 jaar volgehouden
Op een bepaald moment moet je gewoon eerlijk zijn en zeggen: dit kost t, dus doe maar een andere!! Maar we zien ze nog hoor, cker bij wooningbouwwoningen. Hij doet t, kan nog relatief voordelig gemaakt worden: DUS maken die hap(bewoners zijn er minder blij mee hoor hihi)
Bij ons bleek na een paar jaar dat niet de ketel maar de vloerverwarming de oorzaak was. Er ontstond drap in de slangen in de vloer, dat kwam dus ook in de ketel. Het bedrijf wat ons geadviseert en de boel aangelegd had ,hadden gewoon een oud type slang gebruikt. Toen we eenmaal wisten wat het probleem was hebben we hem ook aansprakelijk gesteld, maar niet thuis dus. Ze wensten geen zaken meer met ons te doen. We hebben toen de rechtsbijstand erop gezet en die hebben uiteindelijk voor elkaar gekregen dat het hele spul gerenoveerd moest worden op kosten van het andere bedrijf. In de tussentijd had het wel zo ongeveer ieder jaar een nieuwe pomp gekost.
Zat een hele update te maken maar heb griep en komt dus nix uit mn handen en nu is ook de update nog weg:finger:
Dus … sluit me bij alles aan vandaag,heb geen puf meer:tongue:
We zijn er weer. Alles goed, hij krijgt er alleen Melatonine bij in de hoop dat hij dan eerder gaat slapen. Om 22.00 is meneer nog klaar wakker en hij is gewoon niet naar bed te krijgen. Niet dat hij mij in de weg zit maar een kind hoort gewoon op tijd op bed te liggen.
Marion ook al een duwtje nodig, of gewoon een schop, ken dat. Gewoon jammer dat het onze hobby niet is.
Fijn dat het met J. weer in orde is voorlopig, kan me wel voorstellen dat kinderen wat meer slaap nodig hebben.
Schiet nog steeds niet op met de foto’s, heb nu weer last van de zon :paranoid: op het scherm, kan beter even naar buiten gaan, ziet er nu gezond uit buiten!
@Marion: Moet zeggen dat de Melatonine bij mij HET doet!!! Neem er 2 per dag(3 in de nacht) en ik ga totaal onder zeil… HELEMAAL TOPPIE!!!(heb die van Sleepzz) Inslaap vallen is/was bij mij ook een probleem!!!
@Marion: Wat ze zeggen is dat juist het schommelend innemen(dan 2 dan 3 dan niet) je eigen productie wat aanwakkerd om meer aan te gaan maken. Ik sliep niet makkelijk is, en nooit langer dan 5-6 uur. Nu…zoooo Kan gewoon blijven slapen!!! En als ik in mn bedje lig, dan duurt het niet langer dan 10 minuten. Ik neem ze alleen pas in ALS ik ga slapen. Niet de 1-2 uur ervoor. Zoooo lekker… En je kan veel meer aan als je goed geslapen hebt
:kus: voor J