@ hans goed besluit, als jij je mening wel mag geven en wij niet, dan houdt het op, zo gaan we hier niet met elkaar om.
tenminste, zo gaat niemand met mij om, wat de rest vindt moeten ze zelf weten
Meiden Ik wil het wel toelichten, al heeft Bloem het al een deel gedaan,
Eergister heeft BLoemmie verteld dat we wel veel sticky’s hebben, en ik las dat en ben het ermee eens. Gewoon omdat ik dat vind. Dus dat heb ik erop gezet.
Daarop schijnt er een pb heen en weer geweest te zijn tussen Hans en Bloem(weet ik niet echt iets van) en gister ging Hans weer eens ‘niet meer langs komen’ om prive redenen. Ik heb daarop gezegd dat hij dat maar doen moet, voordat hij het hele forum over zich heen kreeg(is iets anders dan tegen hem zijn volgens mij, maar Hans leest dat zo!) Gewoon openlijk in een reaktie!
Pb naar mij, wat er nu is, Bloem niet voor reden vatbaar is.
Jullie kennen mij, en Hans ook enigzins. En weten ons verleden, wat nog, voor mij, niet ‘zomaar’ over is. Dit was weer zo een moment, en ik heb hem verteld dat jullie in het verleden vaker achter mij gestaan hebben omdat hij zo raar uit de hoek kan komen, vooral tegen mij.
EN nu… Nu hebben Bloem en ik het blijkbaar gedaan. MAAR of ik nog wel naar de meeting kom… Daar hoef ik nu toch geen antwoord op te geven is t wel… Gelukkig dat ik maardag al aan Viva verteld heb dat ik niet kan, want anders zou Hans nu denkne dat ik om hem niet kom :lol: As If…
Goed jullie weten waarom… En ook met mij, nog met mijn vrienden laat ik zo omgaan.
Dat ik val over hoe ik heet: IK HEET BEPPIE… Beps voor intimi… En als nog niet geen intimi me beBs gaan noemen wordt ik geirriteerd…(maar dat zijn ‘peanuts’)
Jullie begrijpen nu iets meer(hoop ik) van wat er achter de schermen speelde, Hans wilde dit blijkbaar open hebben, want weer IK word openlijk aangevallen(MAN STOP EENS!)
goedemorgen dames…brrrrrrrrrrrrrrr wat is het koud…
moest gewoon krabben vanochtend…
Ja van Beps wist ik maandag al dat ze niet naar de meeting kon komen ivm haar rooster.
we pakken nu de draad vanaf hier maar weer op.
Gisteren vanuit mijn werk gewoon even het winkelstraatje in gelopen.
langs de drogist, langs de kruidenierszaak, langs de sigarenboer.
2 grote boodschappen tassen vol met promotiemateriaal.
9 tandenborstels met een lampje (van davitamo…niet voor de verkoop)
30 strandballen
24 doosjes met 6 kleurpotloden
6 polo’s (van de olympische spelen)
11 petten
een hele tas met kleine kadootjes van de bakker, die had ze voor de grabbelton gebruikt.
met daarin dus potloden, pennen, vliegtuigjes, poppetjes, puntenslijpers.
van de sigarenboer 15 zonnebrillen van mallbor.
1 luchtbed, halve vuilniszak met ballonnen
echt het is ongelofelijk wat je krijgt…als je je verhaalt hebt verteld…
gisteravond de hele boel naar mijn nichtje gebracht, en die ging het gisteravond al in doosjes doen, zodat de eerst zending weg kan.
En ik ga me optutten. Moet zo meteen met J naar het Radboud voor controle. Hoop dat de mist dan een beetje weg getrokken is, is toch mistiger hier dan ik vanmorgen dacht.
@Beps: Jeetje, wel een verhaal zo te lezen he!!! Tja, het ligt er toch denk ik ook wel aan hoe men een bericht leest/opvat. Nou, niet teveel van aantrekken, denk ik.
Zo dat was weer veel priet-praat over en weer, maar niet aan mij om het te beoordelen. Kan wel zeggen aan alle betrokkenen : laat jullie toch niet gek maken om een sticky:lol::lol:.
Viva leuk dat er zo gereageerd wordt door de winkeliers, zal wel door je enthousiasme zijn en zij weer blij om op een nette manier van hun troepjes af te komen.
Marion, oppassen hè , hier ook nog steeds behoorlijk mistig!
Trl, sterkte meid, hoop voor je dat er vandaag weer wat leuks gebeurt.