Ttt..............104!!!!

Royal wings zou ik ook nog wel naar toe willen!!! Schijnt ook super goed te zijn!!! :smiley:

@Cynthia: Beter werk, dat met je oma. :kus: Lieffffffffff.

Kijk, hun kunnen natuurlijk niet vergelijken, want ze waren nog nooit in Turkije geweest, maar dit had al hun verwachtingen waar gemaakt.

@Cyn: mooi dat het goed blijft gaan…hopelijk zijn het ā€˜geen steentjes(parels) voor de zwijnen’ en is het straks weer over…ik blijf aan jullie denken

Ikke ga ff nietsenhaha ik doe niets anders

Beps: ja daar ben ik altijd nog bang voor… vandaar ook dat ik het 4 weken stil heb gehouden… Maar we moeten maar afwachten hoe het loopt… Zoals het nu gaat is het prima!!

Roanna: eerste keer Turkije, dan zal een hoop andere hotels gaan tegenvallen ben ik bang!!

Heerlijk die kou,zolang het droog blijft dan.

Cyn,mooi dat je weer contact hebt met je oma,hoop voor je dat het goed blijft gaan.Vind het knap van je dat je het contact weer heb opgepikt.Ik heb dat toendertijd niet gedaan met me oma,zij wilde wel weer contact,maar ik heb dat afgehouden,omdat ik zoiets had van over een tijd is het toch weer hetzelfde,daarom mijn petje af voor jouw…

Hier weet vast wel iemand waar ik de i zonder puntje en de s met een haakje en de g met een dakje onder het toetsenbord kan vinden,of moet ik dan de instellingen veranderen???

TRL: We kregen eigenlijk weer contact omdat ze mijn moeder haar excuus aanboodt, een aangaf er erg mee te zitten, ze kon slecht slapen, en ze hoopte dan ook dat mijn moeder wilde vragen of ik er over na wilde denken om weer te komen…

Toen ben ik 3/4 dagen later heen gegaan en toen was ze zooo blij… ze had tranen in haar ogen en gaf aan blij te zijn dat ik er was… En dat gaf mij een heel goed gevoel… Dus ja… toen was mijn keuze voorlopig duidelijk!!

Met de i zonder puntje kan ik je ff niet helpen, ook die andere tekens kan ik ff niet vinden… Als ik wat vind dan hoor je het!

goedemorgen,
Hier ook flink koud hoor, maar gelukkig foto’s van mooie mannen, zo weer op temperatuur:tongue:
Trl : suc6 met het bedenken van de tekst:kus:
Cyn : voor jou ook een:kus:als het goed voelt is het de juiste beslissing, rest idd afwachten

Iedereen een fijne dag

Raak: :dag: voel je je al wat beter?

Trl…ik heb ze gekopieerd van wikipedia…anders moet je je hele instellingen veranderen, en Ƨ, ğ, ı, ƶ, ş en ü das lastig…sla ze even op dan kun je ze gewoon invoegen.

zo ik ben boven klaar, nu boodschappen doen…en ff naar de markt…even tijd voor mezelf, morgen alleen beneden…anders krijg ik op mijn mieter van de rest in huis

Cyn : nee eigenlijk nog niet echt, zit weer aan de molletjes en ben flink slap en duizelig, dus rustigjes aan maar he
Viva : heel verstandig hoor, ook rustig aan, op jou manier dan he:)
ff lekker in je uppie dr op uit naar de markt

Raak al een beetje opgeknapt???

viva ; nee meis gaat nog helaas niet zo lekker

Het is hardnekkig. Ik ben al 2 wkn bezig…

Viva,dank je…
Raak,sterkte,lekker onder de wol.

brrrrr hebben de kachel op 23graden… en nog koud… brrrrr

Klaar!!!
En daar zitten we weer met ons bakkie en een boterhammetje.

@viva
De kou viel mee dus een wollen onderbroek was niet nodig. En ook al was het 25 onder nul dan nog niet, dan vriest de boel er maar af :wink:

@Cyn
Geshopt voor oma. En het gaat weer goed tussen jullie, vind het super voor je meissie!! Hoop echt dat het nu blijvend is.

@Roanna
Blijft leuk he, dat speuren op de reissites! Moet me ook zo beheersen om niet alweer wat te boeken.

@TRL
Die letters vind je onder ā€˜invoegen-symbool’. Onderaan het schermpje kan je dan ook zien welke CTRL of ALT toesten je ervoor kan gebruiken.

@Raak
Beterschap en maar snel onder de wol. In ieder geval van mij een dikke :kus:

Haha, ja wij hebben de kachel ook weer aan(voor het eerst eigenlijk overdag!)

Pffffff hier weer wat mis, maar komt wel goed…
Plannen omgegooid voor het weekend ergens voor, blijkt dat diegene helemaal niet kan het weeken…GRRRR ik heb EEN vrije zaterdag en ik gooi MIJN plannen om VOOR L*L
Daar word ik zoooo verdrietig van :crybaby:

@Beps
:kus: voor jou.