heel erg bedankt alvast voor de info
mijn vriendin zit in davao city
als u de naam van de advocaat weet graag dan heb ik iets om mee te beginnen
duurt het lang een anulatie aanvragen ? en kost het veel geld ?
groetjes jan
heel erg bedankt alvast voor de info
mijn vriendin zit in davao city
als u de naam van de advocaat weet graag dan heb ik iets om mee te beginnen
duurt het lang een anulatie aanvragen ? en kost het veel geld ?
groetjes jan
Het heeft geen zin om die advokaat in Manila door te geven want die gaat u doorverwijzen naar een advokaat in Davao zegt mijn asawa. het zal ook veel goedkoper zijn als uw lady ginder eentje aanspreekt.
Hoelang het duurt… moeilijk te zeggen. Het hangt af hoeveel tijd de rechter er voor zal nemen, maw… wanneer ze er goesting in hebben om er aan verder te werken… ze zijn niet van de rapsten ginder hé !!
Mijn asawa zegt: laat uw lady een advokaat opzoeken zodat ze hem van haar situatie op de hoogte kan brengen ZONDER hem te vertellen dat ze U ontmoet heeft. Info vragen kost normaal niets !! Ze kan dan vragen wat zijn prijs zou zijn als hij voor haar de anulatie zou afhandelen. Sommige advokaten zijn / gaan ook akkoord om zogezegd een voorschot te betalen bij de start en dan op het einde de afrekening te ontvangen maar dat hangt van advokaat tot advokaat af natuurlijk. De anulatie aanvragen op zich is niks, van zodra je een akkoord hebt met de advokaat is de procedure gestart…
Laat alles aijn gangetje lopen, je moet toch de voorschriften vd Belgische ambassade en DVZ Brussel respecteren. Ik weet niet hoe uw beiden leeftijden zijn en van haar kids… wat je wil doen met de kinderen enz… elke zaak is anders. Uit welke streek ben jij afkomstig als ik vragen mag ??
ik ben 54 en mijn vriendin 35 ze heeft 4 kinderen 13-14 -5 en 7 jaar
de 2 oudste zijn bij haar moeder
de twee jongste is de bedoeling dat die bij ons komen
ik woon trouwens in nederland
de leeftijd zal wel geen al te groot probleem zijn denk ik …ik weet niet hoe ze dat in Nederland bekijken, ik ben van Belgie.
Voor Nederland is er dan nog een ander probleempje denk ik…heb ik ook maar via via gehoord: ze zal moeten Nederlands leren in de Filippijnen alvorens ze zal mogen komen. Het zelfde is van toepassing voor diegenen die naar Groot Brittanie willen gaan… moeten eerst een test doen.
De andere papierwinkel zal wel iongeveer hetzelfde zijn denk ik … misschien eens polsen op de Nederlandse ambassade ginder …
ja dat ze nederlands moet leren weet ik
ben alleen beetje bang hoe ze reageren tegen over de kinderen om dat er 2 daar blijven
dat kun je altijd uitleggen zoals: we laten de oudsten hun studies ginder afmaken en de 2 jongsten kunnen veel makkelijker starten met Nederlands te leren…
ja idd heb je goed gedacht
ik heb ze net nog even gesproken ze gaad het morgen vragen aan de advocaat
ik hou je op de hoogte hoe het verloopt
alvast enorm bedankt hier kan ik eindelijk iets mee
ok good luck to both …
Hallo beste bezoekers, Philippines Travel NL biedt ook geheel verzorgde bruiloft locatie en accomodatie aan.
Meer weten mail ons naar: info@philippinestravel.nl