Trouwen

Bohol is mooi maar ben er nog niet geweest…ook Boracay nog ni geweest.

Cebu is Manilla maar iets kleiner formaat dan. Wat wel ok is Lapu Lapu, vooral met zijn visrestaurantjes daar aan het water. Lekkere krab en kreeft te verkrijgen…

heb ik ook geweest in die lekkere visrestaurants
28 dagen en we zijn er weer
hopen dat alles goed gaat,en als de trouw voorbij is beginnen aan de visum,nog lange weg tegemoet

Van waar ergens is uw lady ??

Je gaat ginder trouwen dus heb je allerlei papieren en stempels moeten halen hier… waar is dat allemaal in Brussel ??

pampanga sapalibutad kort bij angeles
ik heb niet naar brussel geweest,v d bogaert maakt alles inorde
ik had nodig geboorte akte,bewijs van woonst,nationaliteit en gezinssamenstelling
het legalizeren doet hij,rechtbank,justitie en buitenlandse zaken
komende zaterdag ga ik terug en heb de papieren dan
die ik meeneem naar manila>>>

Wowww… das knap van Peter… dus, als ik een afspraak maak met Peter en bezorg hem al deze papieren, dan hoef ik niks meer te doen voor onze Belgische wetgeving en kan ik ginder gaan huwen ??
Als ons samenlevings-visa niet goedgekeurd wordt nu, dan heb ik ook geen andere keuze meer dan naar ginder te gaan begin 2012. Na al wat ik op alle sites al gelezen heb, is ginder gaan trouwen ook geen zekerheid dat ze direkt mag meekomen naar hier denk ik …

Pampanga, ben ik ook geweest…er is daar een klein luchthaventje voor klein vliegerkes, mooi clubhuis daar … is wel ver van Manilla …

inderdaad,hij zorgt daar voor en geeft goede raad
dat is in clark,er vliegen ook internationale vluchten zoals naar bangkok
heb ik al paar keer gedaan vlucht naar bangkok dan naar clark,ongeveer 2 uur van manila trafic

idd …Clark … AIR Asia vliegt daar op alsook Air Malaysia dacht ik …wel verwarrend want is aanlokkelijk ivb met de prijzen van tickets maar dan zit je bijlange niet in Manilla al noemen ze het wel Clark Manilla…

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon6.gif

Wij wachten nu af wat Brussel zegt en voor u en de lady … proficiat en doe het goed op het intervieuw… ik

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif

voor jullie. Schrijf af en toe een berichtje zodat we kunnen volgen hé

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

bedankt
komt in orde,duim voor u ook,succes

Thanks …

Spijtig dat de tickets zoveel kosten of ik was volgende maand terug weg … promoties voor overal behalve voor de Filippijnen …

heb nu een vlucht voor 792 euro rechtstreeks klm amsterdam manila voor 24 december was promotie

veel promotie is daar wel ni aan hé… alleen dat het een direkte vlucht is …
soms is het goedkoper als je vanuit Brussel vertrekt met KLM…
Ik ben nu al met KLM geweest, met Ethiad vanuit Brussel via Abu Dhabi en nu laatst met Emirates, ook vanuit AMS via Dubai …
Het is uitzoeken hé …het gepaste moment toehappen…

dat is waar
maar als ik 1 dag vroeger vertrok was het al meer dan 200 euro duurder
eccht goedkoop zijn ze nooit
etihad quatar klm
langs londen ga ik nooit meer,heb ik 2 maal gedaan met quantas naar bangkok ,niet meer voor mij:dag:

ja, heb ik nu ook gedaan … één dag vroeger vertrokken en één dag vroeger terug, verschil 120 euro met Emirates… ik heb nu 730 euro betaald via Dubai …
Mijne collega die ginder nu woont gaat met Qutar altijd, via Doha …die stoeft daar over, ik heb nog ni langs daar geweest…

goeie service:thumbsup::thumbsup:
wanneer zoek je terug te gaan

ik hoop dat mijn Poepke naar hier mag komen en dan trouwen we hier

Als het antwoord van Brussel negatief is, van zodra ik dat weet kan ik dan contact opnemen met Peter en als alle nodige papieren in orde zijn …dan ga ik naar ginder.

mag toch komen dan ?
bedoel voor goed naar ginder?>>>

Voorgoed naar ginder … zie ik momenteel nog ni echt zitten maart als de heren in Brussel zo blijven verdere doen en in mijn zakken blijven zitten, dan zal het er wel eens van komen denk ik.

Als nu haar visum voor " wettelijke samenwoning " geweigerd wordt, dan ga ik naar ginder trouwen…

succes

Thanks …
Als je op iets of iemand moet wachten en ni echt weet wanneer je de uitslag kan of mag verwachten … dan duurt wachten altijd lang hé. Aan de wachttijden vermeld op de site van de ambassade en die van Vreemdelingen zaken… ni echt duidelijk !!!
En nu met da nieuw asiel beleid van Dipipo… zal er niet simpelder op worden!!!

Als je al uw papieren, om ginder te trouwen, bij Peter gaan halen bent, laat je me eens weten welke onkosten er daar aan verbonden zijn ?? Thanks .

komt in orde