duurt dat zolang,daar?want jij bent getrouwd daar,en hier niet dus,wat voor papieren hebt jij nodig?
inderdaad, duur heel lang procedure om vrouwke in belgie te krijgen.
in slechtste geval 9 maanden,ben all 6 maanden getrouwd nu ,maar duurde hele poos eer alle papieren van vrouw in orde waren ,procedure in manila is gestart voor visum,op forum hoor ik heel wat verhalen over trouwen met filipijnen die getrouwd zijn en hier in belgie willen wonen met vrouwke.
ik hoop alles spoedig in orde komt.
ik hoop dat voor u ook,ginder trouw je simple,en hier maken ze het moeilijk,maar al van de islam ggen probleen ,je weet het,ik wens je volle steun,moed en sucses,dat verdien je he!!!grts kurt
dank je wel kurt ![]()
inderdaad,die moslims komen hier gemakkelijk binnen.
maar aziaten ,das wat anders.
en dan spreken ze over discriminatie,
als dat geen discriminatie is weet ik niet.
grtjes anakin
begrijp en met die mensen heb je geen moeilijkheden,zo zacht en lief,en teder!!!volhouden mijn maat,dat hebt jij ook nodig,ik weet het soms vertellen ze hier goede dingens ,maar soms je weet het wel!!!grts kurt
inderdaad, ze heel lief en teder,dat vind je hier niet meer,alles hier om geld en luxe tedoen,en hebben er geen respect,daar hebben ze dat wel nog,want ze moeten er veeel meer voor doen dan wij.
heb mij ogen wijd opengedaan toen ik daar was.
en heb er ook veel van geleerd.
jammer daar ook zoveel coruptie is ,dat hoor ik van me vrouw.
want zouden al veel verder kunnen staan.
maar ja,is overal het zelfde met regeringen,zakken vullen voor hun zelf.
maar ideal voor het volk is iets anders.
ik hoop voor jou dat je gelukkig samen mag zijn met je vrouwke.
is niet gemakkelijk als haar iedere keert moet achterlaten als je naar belgie terugkeert.
gelukkig is er nu gsm en internet he ![]()
groetjes anakin.
ja dat klopt is voor mij ook zo,maar ik heb er iets opgevonden ,mijn gebuuur ga mee ,ja en die kent er een van bohol,hij is op pensoin,zo kunnen we samen huurkoop doen,delen we door 2 onse vrouwtjes zijn gelukkig en wij ook,want ik weet de mensen de buitelanders zijn er ok ,niet zoals thailand waar ze enkel gaan voor je weet wel!!!samen sta je sterk ,en waar een wil is een weg,maar soms ja!!!ik heb windows live en zp praten we gratis en zie wij mekaar ja het is hard voor haar ook ,mekaar steunen doet veel grts kurt
woow,wij gebruiken yahoo,daar me vrouw msn niet kan installen op haar pc.
signaal is soms heel slecht,doordat het wifi is via usb stick,geen ander mogelijkheid zeg me vrouw,daar haar huureigenaar niet toelaat om antenna of dak te plaatsen.
wat is zp ?
grts anakin.
dat gaat wel,maar hoeveel mgb heeft ze,mijn lief heeft globe,en ik zie haar goed beterr dan yahoo,je hebt 2 mgb nodig en zij betaalt,1OOO ps per maand,ik ben daar heel blij mee,zip in de computer noie open,is gesloten map,gevaarlijk voor virussen!!!maar zij kan dat ook,het is simple upgrade de compueter tot 2 MGB,ja is zo dat ik die lap top gekocht heb voor te comuniceren,en eerst was dat 1 mgb maar hebt laten upgraden tot 2 mgb kost niet veel hoor ginder,ik zo zeggen doen,grts kurt
mijn vrouw heeft klein laptopje nu,dat je kan overal meenemen,we will geen grotere,daar ze het voor ons verspilling vind,als ze naar hier komt.
van computers weet ze niet veel,i weet niet precies hoeveel geheugen ze heeft denk minder dan 2 gb
zij heeft sun voor netwerk.
is globe beter dan sun en smart ? kwa netwerk en ontvangst
vroeger had ze smart.
grtjes anakin
ze heeft 2 gb nodig ,in haar lap top zo kan zij windows live installeren,globe is goed!!!zeker in manilla!!!probeer eens !!!grts kurt
Anakin,
ik heb ook een filipijnse leren kennen en ben aan het bekijken welke stappen en document er allemaal nodig zijn om te kunnen trouwen in belgie en haar dan te laten overkomen naar belgie
aangezien jij recent getrouwd bent en reeds een visum aanvraag ingediend hebt, heb jij ergens een checklist van alle stappen en formulieren die je genomen en ingevuld hebt ? en ook waar ze interviews enzo afnemen ?
mvg
kristiaan
dank u,voor ginder te trouwen weet ik alles,vanwaar is ze,het goed eerst ginder te trouwen!met vriendelijke groeten kurt
corfu anakin ik ga met kerst naar phil en ga dan ook trouwen
daarna visum indienen voor gezinsgherreneging
grtjs bruno