Trefpunt Kuşadasi: contactcentrum voor Nederlanders/Belgen wonende in Turkije

MIKE
laat Hannah even naar het Adakule hotel gaan op onderzoek
volgens mijn gegevens hebben ze iemand nodig in het animatieteam
Betsy

Hallo,

Ik woon nu zelf een jaar in Izmir. Via FB heb ik een besloten pagina opgericht om NL dames (of NL sprekende Belgische dames) bij elkaar te brengen. Met als doel om 1x per maand een activiteit te doen met elkaar. En elkaar bijstaan met dingen waar mensen tegenaan lopen.

Interesse. Wordt dan lid van de besloten groep: Dutch Ladies in Izmir

Ik kijk ernaar uit om kennis te maken en jullie op de site te verwelkomen!

Dit onderwerp is al vrij oud. Bestaat dit trefpunt nog steeds? Zo ja dan willen mijn man en ik graag op de ledenlijst. Ik heb me ook aangemeld via email

Omdat er niet meer gereageerd wordt door het Trefpunt Kuşadası heb ik de starter van deze draad, Isydr48, benaderd met de vraag of hij/zij deze topic nog Sticky wil houden.
Als iemand anders weet iemand of dit nog actueel is, laat het me even weten.
Bij geen antwoord verhuist deze topic naar de gewone berichtenlijst.

Post uit een andere topic naar hier verplaatst. Iedereen in Kuşadası die met Nederlanders/Belgen in contact wil komen kan zich aanmelden bij een van de onderstaande adressen.

Men kan nog steeds mailen naar " [EMAIL=“tref.kusadasi@gmail.com”]tref.kusadasi@gmail.com" . Er is ook een facebook pagina opgemaakt waar men zich kan melden" **Kuşadası Centre".
Voor alle duidelijkheid ik heb enkel de aanhef gegeven welke mogelijkheden er zijn om als Nederlandstalige in contact te komen met elkaar.
Ik ben steeds bereid de mensen te helpen als dit in mijn mogelijkheid is.
mvg.
**

1 like

beste bestaat het nog ik krijg geen mail van hen !!! laat maar horen mvg

vreemd dat er bij mij dan niet geantwoord word op mijn mail