Mijn naam is Mariska en heb een Turkse man en dochter van 11, nu willen wij Emigreren naar Turkije Kusadasi. Mijn dochter en ik wonen in NL en mijn Turkse man in Turkije…ons gezin willen we compleet maken door te emigreren naar Kusadasi. Over een maand gaan we al naar mijn schoonzus om vanuit daar een huis en ook nog werk te regelen… maar eerst een school regelen en dan de rest. mijn dochter kent het leersysteem en de taal al want ze heeft al 2 jaar op school gezeten in Alanya. Nu definitief verhuizen omdat we wij ons daar veel beter thuis voelen en naar NL voor mijn man gewoon niet te doen is.
Ik ben nog wel op zoek naar een hoop informatie dus hier gaan we dan…
Hoi Mariska,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je wilt gaan emigreren naar Turkije!
Heb je al het Turkije Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten ,alsook de ervaringen lezen van andere mensen die ook de stap hebben gezet in het verleden om hun geluk te zoeken in Turkije.
Succ6 nog met je toekomstplannen,Mariska !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.:dag:
Dank je wel :chin: en heb idd al wat onderzoek gedaan en zal snel eens wat berichten gaan plaatsen, Zal toch eerst naar een baan uit moeten kijken want had net alles geregeld vanwege een baan in Eskisehir tot er bericht kwam dat het bedrijf al aan de maximale aantal toeristen zat voor aanvraag van een werkvergunning en ik dus kwam te vervallen tot hun grote spijt :nadenken:. Was daar al 5 maanden mee bezig dus lekker geregeld…volgende maand is het zover dus we zullen ons niet vervelen :koffie: