Tips voor rondreis gevraagd

Ik gebruik Visa gewoon als betaalrekening en krijg nog 2% over het uitstaande saldo ook. Opname bij een pin automaat kost maar $ 1.50 Mijn limiet is wel voldoende om een aardige auto van te kopen. Ben errug kredietwaardig lol Geld van ABN naar Visa maak ik over op de general rekening van Visa met vermelding van mijn rekeningnummer. Je moet alleen geen geld opnemen als het een crediet betreft. Ik kan met Visa net zo werken als met Ideal. Ik kan met mijn betaalpas voor de normale banken als ABN trouwens ook gewoon pinnen in supermarkten in de USA

Ik ben net klaar met studeren en heb nog geen vaste baan, dus mijn kredietwaardigheid is niet zo hoog :stuck_out_tongue:

Maar kan iemand nog wat zeggen over slaapplekken in eerder genoemde steden of mijn vraag over de Great Smokey Mountains?

Ik ben goed en wel aangekomen in The States! Mensen die me willen volgen kunnen dat doen via robinamerika.waarbenjij.nu. En als iemand nog antwoord op m’n vragen heeft hoor ik dat graag! In ieder geval bedankt voor alle informatie tot nu toe, dit heeft m’n voorbereidingen een stuk makkelijker gemaakt!

Wij gaan volgend jaar pas naar Great Smokey Mountains. Omdat wij denken dat het wel de moeite waard is. Great Smokey Mountains is het drukst bezochte park in de VS. Lijkt mij dat het dan wel de moeite waard is.

Ik ben alweer over de helft van m’n reis! Ik zit nu in een hotel in Atlantic City, even wat anders dan die hostels. Ik heb alleen nog geen knappe verblijfplaats in Memphis kunnen vinden. Ik hoop erg dat iemand mij daarmee kan helpen!