Ga jij in 2023 naar Amerika?

Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2023 naar Amerika?

Zoja, licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Ja zeker van 24 november tot 15 december. Van Los Angeles overland naar San Francisco.

Sept - oktober 2012 naar California. Voornamelijk om te surfen, maar er zal zeker en vast ook wat cultuur worden opgesnoven.

Tijd om New York weer eens te zien en daar mijn partner mee naar toe te nemen.

Ja, wij gaan van 4 mei tot en met 25 mei naar Kissimmee. Lekker in een villa met eigen pool!:vak02:

Wij gaan van 21 mei tot 28 juni het Zuidoosten van de VS bezoeken.

Mijn vrouw en ik gaan 23 januari 10dagen . We vliegen naar Newark en hebben een auto gehuurd en gaan heerlijk toeren even er uit dit doen we wel vaker .

Dit jaar niet,maar hopelijk volgend jaar wel

In Juli island hopping in Hawaii
alle mogelijke eilanden worden aangedaan

Goed plan! Als je van de natuur houdt, rijd dan helemaal de 101 langs de kust. En denk niet dat een bordje ‘Elephant Seals’ een geintje is 
:slight_smile: Zie ook: Elephant Seals on the 101 on Vimeo

thanks voor de informatie
stond al op mijn programma, maar toch vriendelijk bedankt
ben spijtig genoeg wel alleen , maar ben dit gewoon
:wereld:

Goed plan! Als je van de natuur houdt, rijd dan helemaal de 101 langs de kust. En denk niet dat een bordje ‘Elephant Seals’ een geintje is 
:slight_smile: Zie ook: Elephant Seals on the 101 on Vimeo

ik ga van 3 sep tot 24 sep
samem met maat van me
west kant van vs

Ook dit jaar gaan we weer met vieren naar de USA. Van 29 aug tot 26 sept willen we van Seattle via Vancouver, de Rocky’s, Glacier, Yellow Stone naar Las Vegas rijden. Als er nog iemand tips heeft horen we ze graag.

Groet

Pfff, een eind rijden! Als je echt iets wilt zien, zou ik die weken besteden aan Seattle, Vancouver, Vancouver Island en de Rockies. De rest doe je in een volgende reis, anders zit je meer in de auto dan iets anders. Veel wijsheid!

Het blijft lastig als je met meerdere bent. Ieder heeft zo zijn wensen en ideeen. Misschien moeten we nog eens goed kijken wat wijsheid is.
Bedankt voor het advies.

groet

Jep, in juli/augustus ruim 3 weken van San Antonio, Texas naar boven, om te eindigen in Denver, Colorado!

Yep, wij gaan ook.
Vriend, dochter, mijn broer en ik zei de gek!
Met een camper van San Francisco landinwaarts, Yosemite, Bryce Canyon, Zion, Grand Canyon, Las Vegas en dan via de kust weer terug naar San Francisco. Definitieve route staat nog steeds niet helemaal vast. Vind het zo moeilijk. Heb daar een topic over geopend. Nog steeds alle tips zijn welkom.

Tip: koop een goede reisgids van dit gebied en bepaal dan wat je wel en niet wilt doen. Alle parken die je noemt zijn toppers en zeker de moeite waard. Als je niet veel geeft om Vegas, plan dan max 1 dag en avond en besteed de rest van je tijd aan de natuur, er is zo ongelooflijk veel moois in dat gebied!

Buiten de gebaande paden:

  • Canyon de Chelly: indianengebied en alleen met een indiaan als gids te doen. Dat kost helemaal niet zoveel, ze spreken redelijk Engels en zijn betrouwbaar. Je krijgt een schitterende rondleiding en prachtige verhalen.
  • Monument Valley, populair, maar je mag er met de camper niet zelf rijden, wel met een rondrit mee. Dit gebied is indianenreservaat en er is geen alcohol verkrijgbaar. De drooglegging geldt hier nog!
  • Petrified Forest en Painted Desert: unieke landschappen en schitterend gekleurde fossielen van bomen
  • bij Tucson waan je je echt in het Wilde Westen. Helaas kun je met je camper de Apache Trail niet rijden. Er is een schitterend en ook leerzaam ‘Desert Museum’ dat je niet mag overslaan.
  • Terug langs de kust de ‘101’ route rijden, die is onvergetelijk, vooral het stuk bij Big Sur. Sla vooral de ‘elephant seals’ niet over, die zijn geweldig om te zien!

Veel resiplezier!

@jdbiggelaar

Super bedankt voor je tips.
Zou jij voor mij, mijn topic “18 dagen campgrounds SF- SF”. eens door willen lezen. Ik kom er niet uit. Ik zal niet overdrijven maar ik heb er al meer dan 12 uur opzitten, alleen al aan de route en ik krijg het niet voor mekaar. Wat wel, wat niet, wat schrappen
 (Het alom bekende, waar het hele forum mee vol staat)
Ik kom namelijk elke keer andere dingen tegen en dan ga ik weer twijfelen. Het hele forum doorgespit en doorgelezen en ook “Alles Amerika” En zonder dit topic te verpesten, zal ik het hierbij laten. Ik hoop dat je even wil kijken naar mijn andere topic. Bvd!! :slight_smile: