Hoi!
Nog een bericht over een rondreis in west Amerika.
Maar er is zoveel te doen, zoveel te lezen, ik zie even door de bomen het bos niet meer!
Tickets zijn geboekt, we vliegen heen op Los Angeles, en terug vanaf New York. Dit omdat we 4 dagen naar NY willen, dus we zitten sowieso aan een binnenlandse vlucht gekoppeld.
Verder willen we een auto gaan huren, beginnen met highway one, en dan doorreizen richting Las Vegas? Of misschien toch de heel andere kant op. God, zoveel om te zien en doen.
Ik hoop dat jullie wat tips hebben.
Alle parken die er zijn, hebben jullie tips voor overzichtelijke websites waar je wat vindt, zodat ik kan bekijken welke voor ons de moeite waard zijn?
We komen aan op vrijdagavond in LA, dus sowieso een overnachting daar. We dachten zelf 2 overnachtingen en dan op zondag gaan rijden. Maar ik lees meerdere berichten over LA, voornamelijk: niet doen. Waarom is dit? We dachten om aan het strand te verblijven, is dat ook zo vreselijk?
Auto huren, camper of auto. Ik twijfel enorm. Heeft iemand beide ervaringen? Ik ben benieuwd wat het reizende publiek hier als voorkeur heeft.
Is het beter om de auto daar ter plaatsen te regelen, of beter om in Nederland te boeken?
Ik reis samen met mijn vriend en we zullen de hele maand juni daar zijn. We willen alle twee graag highway one afrijden, maar daar ben je natuurlijk bij lange na geen vijf weken mee bezig. Dan rij je vanaf LA natuurlijk omhoog. Logisch zou zijn om dan vanaf daar verder te rijden. Arizona trekt me ook. Zou het logisch zijn om van San Fransico naar Las Vegas te rijden, en vanaf daar richting Arizona?
Is het ook zo dat je regelmatig campings/hotels tegen komt? Of moet je dat echt wel van te voren een beetje uitzoeken?
Oja, en wat is een leuke plek om een paar dagen te relaxen aan het strand? Eventueel te leren surfen?
Alle soorten tips en adviezen zijn welkom. Ik zie even door de bomen het bos niet meer.
Groetjes THV