Ga jij in 2011 naar Amerika?

Een nieuw jaar met nieuwe reisplannen! Ga jij dit jaar naar Amerika?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Ja, we zijn dat wel van plan. Waarschijnlijk in het najaar.
We zijn er al dikwijls geweest maar het blijft interessant en we ontdekken steeds weer iets nieuws.

ik heb wel gestemd maar ik ga nog een keer. bofkont,he?

vanaf half juni tot half juli. Aankomst Seattle, rondreis met als hoogtepunten
Yellow Stone en daarna Canada - Rocky Mountains.
Georganiseerde reis met z’n 2-en.
Goede tips altijd welkom:cheer:::cheer:kus:

Probeer een Lannoo gids van dat gebied te krijgen. Nog steeds onovertroffen w.b. tips en routebeschrijvingen.

We gaan voor 2 weken in Alaska “touren” van Anchorage naar Anchorage .We vliegen herheen met Condor Airlines van uit Frankfurt.
Piet

Ja ik ga dit jaar voor het eerst naar Amerika (ik ben 18). Twee maanden door het hele land. Ik ga alle hoogtepunten bij langs en misschien nog wat familie bezoeken.

Groetjes Selina

Wat spannend! Ga je ook nog een weblog bijhouden op wereldwijzer.nl/selina/blog ?

Weet ik nog niet, misschien wel.

Hoop wel weer te gaan dit jaar… maar hangt ervan af of ik iemand kan vinden die mee kan.

Alaska, voor de derde keer!!!

Begin december gaan we naar Florida :slight_smile:

In september vertekken wij voor de 3de keer naar het zuid westen van Amerika. Deze keer met de camper van San Francisco naar Denver.:cheer:

Ik ga in maart met 2 vriendinnen een korte rondreis vanuit Las Vegas maken; Zion, Bryce, Grand Canyon etc.

Ben erg benieuwd. Heb er al veel zin in!!

Ja we gaan ook weer! 3 weken en dan nog een weekje New York. We ruilen ons huis en onze auto, eerst in de buurt van Philadelphia en dan NY. Dat laatste is nog niet geregeld. Van 24 augustus tot 25 september.

Ja voor de vierde keer, dit jaar weer een ander gedeelte; Deep South.

Nog niet zeker. Mijn vriendin wil al tijden een keer New York zien, maar we hebben ook al trips naar Toronto en BC op de agenda staan. Wie weet…

Ik zou heel graag willen maar we hebben er de tijd nog niet voor. Dus denk dat het 2012 wordt :slight_smile:

Ja zeker, wij gaan in augustus. Naar Miami, Bahama’s, Las Vegas en als eind bestemming New York.

Helaas niet in 2011, maar wel in 2012. We zijn heel blij als we elke 2 jaar kunnen gaan. Over een jaar zijn we net thuis van 3 weken Florida en 3½ dag New York.