Voor 2012 is de route al klaar. Dit jaar wordt een twijfelgevalletje. Ik ken maar weinig mensen met het US virus, dus ik hoop nog iemand te vinden die mee wil.
Het zou wel raar zijn om dit jaar niet te gaan, want vanaf 2000 ben ik nog ieder jaar geweest.
10 april - 25 juli met gezin; oost- en westkust!!
Leuk zeg, zo lang?
Zou het wel willen… Als het financieel mogelijk zou zijn is de keuze snel gemaakt ![]()
Na mijn stage in Canada (van 2 mei tot 8 juli) zal ik ook Amerika gaan aandoen in mijn reis. De bedoeling is eerst de bezienswaardigheden in het oosten van Canada te bekijken en rond 2 augustus naar Boston te vertrekken. Deze stad wil ik zeker ontdekken en ik denk dat ik hier ongeveer 3 dagen blijf. Daarna ga ik door naar New York, waar ik tijd heb de stad te ontdekken voordat op 10 augustus een groepsrondreis ga maken. Deze reis gaat van New York naar Miami via New Orleans (Atlantic Dream Trek). Heb er erg veel zin in! 23 augustus zullen we aankomen in Miami waar ik nog een week zal blijven voordat ik weer terug zal vliegen naar Nederland. Ben nog nooit in Amerika geweest, dus ben erg benieuwd!
Groetjes! ![]()
Ja deze keer naar Philadelphia en omstreken , aansluitend nog een week NY, dat in augustus/ september 2011
In Oktober gaan we twee weken naar Tampa, onze toekomstige woonplaats…
>>>
Vanaf 10 juli tot 31 augustus ben ik vrij dus ga ik zeker een reisje prikken.
Oktober-december heb ik ook niets te doen dus ga ik voor de tijd te vullen weer afzakken naar Amerika (nog geen excate data voorzien). Nog geen concrete plannen maar één ding is zeker dat ik heel waarschijnlijk alleen zal reizen aangezien er in mijn vriendekring niemand zit die Amerika ziet zitten. Reisgeno(o)t(en) is een optie maar zoals eerder gezegt, nog geen concrete plannen.
Voor de tweede keer.We vertrekken op 29 mei en komen terug op 28 juni.
Tijdens deze reis houden we terug een blog bij:
http://blog.seniorennet.be/verenigdestaten2011/
Wil U ons volgen schrijf U dan in op de maillinglijst links bovenaan het blog.
Ons blog van verleden jaar vinden jullie hier:
http://blog.seniorennet.be/1948guido/
We tellen af
Ria en Guido
Jazeker!! 2 augustus, kan niet wachten. Eerst paar dagen New York en daarna door naar california en hawaii.
:vak02:
Ik ben er!!!
1 mei - 10 juni
Jammer genoeg weinig internetmogelijkheden.
Familie alhier heeft zijn eigen pc … en doet een beetje moeilijk over het feit dat ik af en toe ook ff wil.
had ik mijn eigen notebook moeten meenemen … pffffff …
heb ik dus geen rekening meegehouden en ik ging toch al met veel bagage op pad. koffer net iets onder de 23 kg … kaas en zo.
Overigen is mijn koffer opengemaakt door de douane.
had een tyreb om mijn kofferband gedaan om deze beter te laten zitten … hieraan kon ik zien dat mijn koffer is opengeweest.
Geen briefje of wat dan ook … maar er miste ook niets.
De vliegreis was best wel vermoeiend. Maar alles is goed verlopen,
Hier in colorado is het wel erg droog … luchtvochtigheid en dat merk ik aan droge ogen. heb dus ff wat oogdruppeltjes gekocht en nu heb ik er geen last meer van. Da’s ook niet direct iets waar je aan denkt toch? Als je uit een redelijk vochtig klimaat komt. Ook moet je veel drinken anders droog je uit, dat merk je door een lichte hoofdpijn achtig gevoel. Mijn familie neemt dan ook flessen water overal mee naartoe. dus heb ik ook maar een waterbottle gekocht.
Deze week al het familie bezoek zo’n beetje gedaan en dus komende week op pad.
tot schrijfs
Ja, wij gaan met onze twee zoons van 19 en 21 voor het eerst naar de USA. We gaan 'n rondreis maken met een C30 camper van Cruise Amerika,:zon02: door het zuid-westen van :USA:.
We beginnen de rondreis in San Francisco en eindigen daar óók weer! De reis hebben we geboekt via Kuoni reizen.Allereerst gaan we naar New York, om daar
5 dagen de stad te verkennen, waarna we doorvliegen naar San Francisco.
Mocht iemand nog suggesties hebben, dan hoor ik het graag:cheer:
Check www.homeaway.com voor appartement in New York. Wij zijn 7 dagen met 2 kinderen, 6 en 8 jaar, in New York geweest en hebben via deze site www.710suites.com gevonden. Perfect, eigenaar heet Michael, perfect appartement, in Harlem. En nee, niet gevaarlijk. Om de hoek metro, Starbucks en supermarkt. Aan de overkant garage voor de auto, $19 per dag.
Wij zijn nu in de Canyons, is echt waanzinnig! Zijn veel campgrounds, uiteraard KOA, maar ook andere perfecte plaatsen om te gaan staan.
Have fun!
Wij gaan deze zomer voor een reisje van Vancouver, Canada (waar wij wonen) naar de Oregon Coast waar we op 2 verschillende plaatsen verblijven en dan inland terug via Portland waar we ook een paar nachten verblijven.
Ja wij gaan voor 4 weken naar Amerika, 18 juli vertek en 15 augustus weer terug.
Newyork, California en Florida. Heel veel zin in . groetjes Wilma
Wij hebben in 2009 een rondje San Francisco gedaan met de camper. Misschien heb je nog iets aan ons verslag
Dat is al bijna! Veel plezier! :dag: >>>