Bedankt, komt goed. Hoe is het in het hotel?
Vrij rustig deze avond⊠maar ik ben toch blij dat straks mijn week-end weer begint.
Rode wijn " Groot Geluk"lol2
Ja kan ik me goed voorstellen! Is het niet lastig om altijd nachtdiensten te hebben?
Aha, ne goeie zuid-Afrikaander!!!
Ach, ik werk al 6 jaar in de horeca (hiervoor 5 jaar in een Jazz-cafĂ©, dat was eigenlijk ook altijd tot te 5-en smorgens) Dus ik ben het wel gewoon. Plus mân vriendin houdt cafĂ©, dus we hebben redelijk gelijk gedaan elke morgen.
Moar ge word er zoe meug van hé!
Der is zoveel volk on line!
Moar ni on den toog !
Hahaha! Moet je nu eens iet weten? Ik ben net wat mail-adressen aan t verwerken: De officiële website van de uniefafdeling van vaticaanstad heet www.pul.it!!! trek eraan, en dat voor jonge priesterkes!!!
lol2, maar ik ga slapen. tot morgen allemaal!
ciao Thomas, en lig er maar niet wakker van hé:slywink:
Ik ga ook slapen,heb wat te lang achter de computer gezeten! slaapwel iedereen!
Slaap lekker Georges!:slapen:
teveel groot geluk zeker! 5555555
'ga min koeien melken , schoapen scheren en mi pattatte planten:slapen: salu Jelle van hotel met xxx op de keukentafel ( ik blijf nooit ontbijten bij ulle )lol2 ik pak min bassas en 'k zin weg :vak01::vak01:
Haha, ok, slaap ze!
Kick some ass Thomas :beef:
Thomas, wat klote zeg! En dan ook nog van een ander horen! Ben benieuwd of je vandaag wat wijzer zal wordenâŠsterkte en succes iig!
Ha! Nou jullie zien het, kan nu al niet meer zonder jullie;) Dinnetje is even douchen, dus t moment om de pc aan te slingeren en even te koekeloeren hier met een drankje.
Geen volk in 't café ? Toch geen sluitingsdag zeker ! Dan ga ik ook maar terug naar de tuin, kom deze avond nog eens binnenspringen. Als ik tenminste niet in slaap lig, raak precies niet uitgeslapen sinds mijn rondreis in Th.:slapen: