Thailand zever-topic: Aan den toog

We zullen je missen Estherke hier aan de “zevertoog”!georges.

Hah… Dat heeft deugd gedaan, mojitootje en een glas champagne om de lente te vieren!!! Kom Georges, drink er ook eentje mee!cheer:zon02:

Veur dei Genteneirs ist alle doage lente lol2lol2

wacht maar! binnen een paar maanden zijn t ‘Gentsche Fieste’!!! Dan gaat ge nog es wa meemoake!lol2 Om 7 uur s morgens Irish koffies staan slurpen op de vlasmarkt, terwijl u maten in de goot liggen te maffen!lol2lol2lol2

En hier in september " druivenfeesten" iedereen neemt 4 dagen congé ( drie dagen zat en de vierde ziek ).lol2

ahaaa, bij ons zijn t tien dagen fieste en dan neemt iedereen drie dagen congélol2lol2lol2 Ligt heel de stad plat, en de toeristen maar zoeken naar iets dat open is…lol2lol2lol2lol2

Ge zijt trouwens allemaal welkom hé:dag:

Ba ons kunde da gin teen doage oathave lol2lol2

Allé joengens gratis zuip bij zen madame !!!lol2

Tjah, het vergt wel wat discipline!!! weerke, weerke, zuupe, zuupe, wow… stoppe mee zuupe, morgen wieral weerke…lol2 Aleja, als g in den Horeca zit dan toch!!!

awel, als ge haar zegt dat ge me kent van wwz, is uw eersten op mijn kosten, deal?

den eersten bak of fles gin ?

uw eerste spa’ken natuurlijk, wat hadde nu gedacht?lol2

Nou, kalme boel hier vanavond… Iedereen aan t uitgaan?cheer

Nee nee, kom net terug van mijn werk Jelle. Helaas net te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd gaat worden, dus vanaf volgende week maar weer opzoek naar een andere bijbaan ben ik bang :(.

De pijp is uit =moe!

Oei, da’s minder kerel… in welke sector zit je?

Tjah, Frank, je zit hier toch niet al de hele avond aan de mekong, hé…?lol2

Gewoon de Albert Heijn, maar het kwam een beetje onverwachts… En ondanks dat ik de baas vandaag zelf nog heb gesproken, kreeg ik het van iemand anders te horen. Ook hadden ze er geen reden voor, dus morgen eerst maar is even verhaal halen bij de baas :evil:.

Ik wens je veel sterkte en succes, eerst bij de baas en anders bij het zoeken naar iets nieuws.