Nou nou, je neemt het er weer lekker van Dirk ! Kom je straks wel een koud biertje brengen…
Ik vind het wel tijd voor een duik in de zee…wie gaat ermee ?
http://www.ratewall.com/cpics/7a717938-009d-41d0-b1e6-1b91dc92cf91_thailand_phi_phi_islands.jpg
Heren,
Goedemiddag ,ik kom net van mijn siesta en wat zie ik ,wie gaat de boel hier opkuisen en de plant staat helemaal droog…jongens wat een boel ( zootje ).
En de eerste was gratis hé George daarna betalen anders gaat het hier ni lang duren !
Het is hier geen ocmw!
Dave ik zie nu waarom het hier zo rustig is we moeten allemaal met een bootje komen :vak02:
ocmw??
nou zal ik maar voor een lekker muziekje zorgen dan?Carabao - Khon Lah Fhan - YouTube
OCMW
Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn
Moet gaan levering tot straks zet met biertje effen in de frigo George .
Ha, fijn Anja, zo’n muziekje erbij ! Btw, je kan het filmpje trouwens hier ook ‘echt’ plaatsen (ipv alleen de link).
Je moet daarvoor even op het YouTube-logootje klikken in het reactiescherm…
Hmmm…het lukt me nu niet met jouw link…krijg de pagina ook niet open, kan geen verbinding maken…
Probeer dat maar eens met 2 kleine kinderenlol2
Zo ff de jukebox aan
[ame=“- YouTube”]YouTube- Sek loso - Jeb Hua Jai 2009 NEW[/ame]
Idem krijg de link ook niet open,dacht eerst dat het aan mijn pc lag,(flikkerende you tube beelden) Ja,Frank ik zal je drankje koel bewaren,oeps opgedronken!!
Daarvoor wil ik Belgie ruilen voor dit prachtig stukje strand,en zeggen dat Dave binnen 2maanden daar vertoefd!!lol2lol2lol2
Heb straks de loting(voetbal) gezien:standard is gekoppeld aan de tegenstander die anderlecht in de vorige ronde klopte!Jongens al je geld op Hamburg zetten.
Oef terug, George schenk maar nen andere en zijn er nog hapjes over ?
Ik denk dat je die vraag beter kunt stellen aan Dave,momenteel vertoefd hij aan het strand:zie mooie foto!Zal me niet verbazen dat hij de hele ijskast heeft geplunderd.lol2
Zo ik ga aan tafel, ook een hapje George.
Nee,ik ga straks erwtensoep eten met een varkenspoot,het zal “winderig” zijn vannacht.lol2 Wat zie mijn lodderoog?? masserman gai?Hou wel iets over voor mij hé Jan!
Nog ff een mopje tussendoor.
Iedere maandagavond komen ze bij elkaar om te pokeren. Het was de vorige week erg laat geworden en Moos vroeg aan Bram wat zijn vrouw had gezegd toen hij om half vier was thuisgekomen. Bram schudt zijn hoofd en zegt:
“Spreek me er niet van. Ze lag te slapen en ik ben heel stil de slaapkamer binnengegaan. Maar ze werd wakker en heeft verder de hele nacht ruzie gemaakt.”
“Fout! Helemaal fout!” zegt Moos. “Helemaal fout! Je had mijn methode moeten volgen. Als ik laat thuis kom, doe ik overal het licht aan, gooi de slaapkamer deur open en schreeuw: Kleed je uit, we gaan vadertje en moedertje spelen.”
“En dan?” vraagt Bram.
“Negen van de tien keer doet ze dan net alsof ze slaapt.”
Euhhhh…ik heb slechts 10 koude Singha’tjes meegenomen naar het strand, dus er moeten er nu nog een aantal koud staan. Tenzij Jan de rest al heeft opgedronken.
Heb de loting idd gezien georges…ben benieuwd. Zou idd m’n geld op HSV zetten…
Manchester-Bayern is overigens ook een mooie wedstrijd, zowel Nederlandse als Belgische inbreng…