hey Baco,denk da Georges eroverweg heeft gelezen,denk wel da ik in zijn plaats mag antwoorden.Hier in hasselt betaal ik 1 euro voor een singha flesje en 1.05 voor een flesje chang.in maastricht is er soms een aktie en dan vind je singha in blik voor 85 cent … mooi prijsjes he . het leo bier heb ik hier nog nergens kunnen vinden :chin:
Nu dat je het zegt,heb er over gezien,wordt oud en toe aan een Daewoo! ha ha h a!!Ja die prijzen kloppen ook in Antwerpen,had 5 sighaatjes voor 5 euro,wat de andere prijzen betreft dat weet ik niet.(zelf hou ik het bij **mijn merk,singha! **)
Er is een groot verschil ofdat je in weer en wind buiten werkt,of achter een bureau desk zit.
Ik zie me niet meer zware arbeid verrichten tot op mijn 65 jaar(mijn lichaam laat dit niet toe).
Plus mijn plannen om te emigreren naar Thailand,kan ik opbergen!
Wij hier in Belgie en ook in Nederland hebben een **stront ** regering die ons gebruiken op allerlei manieren om de staatskas aan te vullen.
Komen ze vragen aan het gewone volk “Jan met de pet” ofdat we akkoord zijn met allerlei nieuwe wetgevingen?
Ik noem onze regering,incompetent.
verveel verveel, zit op het vliegveld van bkk te wachten op vlucht richting holland
Amen!
De regering moet besparen in België maar geeft 1miljoen euro aan music for life…
Huilen met de pet op.
Heb het gezien op tv,waanzin!!Nu ik juich zo’n iniatieven toe van studio Brussel om geld in te zamelen voor Nepal,maar vond dat de Belgische regering beter het geld gespendeerd had hier in Belgie.
Noem het maar een charme offensief van die kloefkakkers in Brussel,totaal geen verstand hoe ze het geld moeten beheren.
Nu in deze tijd dat iedereen de broeksriem moet aanspannen,gooi de Belgische regering geld over de balk,die ze daarna gaan halen bij de burgers.
Nu volgende maand slaan de sigaretten op met 25cent ineens,dan moet de index maar ook naar boven,vindt ik!
Serieus,het hangt me hier in Belgie dik mijn kl**ten uit.(nog zachtjes uitgedrukt!
Ik snap je volledig , geen probleem mee met dit initiatief! Maar eerst gaf de regering , 300 000 euro. Oke hier kwam al kritiek op (een ‘klein’ bedrag nog…)
Maar nu dit, gewoon pure waanzin , en erg voor ons als volk…
Zoals je zegt , in Brussel zijn ze oerdom.
:mad:
Ach in Den Haag verschilt het ook niks ten opzicht van…:mad:
Serieus Jan,het hangt echt mijn kl**ten uit in Belgie!
Kan er nog over doordrammen,maar wat haalt het uit,niets.
Heb je al plannen voor het weekend Jan,lekker gezellig gaan eten met je gezin?
groetjes en nog mijn allerbeste wensen voor jou en je gezin toegewenst!
georges.:dag:
Dit zijn voorziene budgette !
Ieder jaar is dit en zij mogen bepalen voor welke aktie !
:chin:
In tijden van besparingen Frank,vind ik dit ongepast van de Belgische regering.
groetjes en nog een gezellig weekend!
Hallo George, ten eerste bedankt voor de allerbeste wensen en uiteraard ook voor jou en je dierbaren de allerbeste wensen.
Morgen door de drukte massa ook onze boodschappen inslaan, verder 1ste kerstdag aan den arbeid, de 2de kerstdag brengen we door met gezin en familie en doen dat gezellig in huiselijke kring.
:chin:Daar ben ik weer wat tegen slagen gehad afgelopen week maar dat kom ik ook wel weer te boven maar mijn Thailand plannen staan alweer in de ijskast nu met uit stel tot begin maart maar ondertussen gaan er verbouwingen gewoon verder in Thailand dat is dan weer een plus punt
verder maak er nog een paar mooie dagen van in 2011 op naar 2012
het jaar van veel sport
groetjes Fransjes:zon02:
:chin:Een staats lot kopen en maar dromen over de grote prijs 30000000 euro dat zal wel genoeg zijn in Thailand mag ik hopenlol2lol2lol2
Had gisteren met de euro millions gespeeld en zoals gewoonlijk was het gene vette(0 euro gewonnen)dus wel blijven maar gewoon voortspelen.
Nog prettige dagen toegewenst,Fransjes!
Hier is niets te begrijpen Gg !!!
Dit is onze domme wetgeving !!!
En wij de kiezers bepalen dit …onwetend !!!
Wij zijn de ezels !!!
zij vullen hun zakken en wij hebben ze verkozen !!!
Syndicaten zijn opstokers maar denken niet meer na of beter gezegd niet zoals over 100 jaar !!!
Bende zakkenvullers op de harde werkers !!!
Ennnnnnnnnnnnnn zo zal het verder gaan …
Wij kiezers kiezen dit? Denk dat wij voor NVA kozen en niet voor Di rupo… Wat een belachelijke staat toch… Echt een grap , kan niet wachten tot ik wat ouder ben en elders mijn leven verder kan zetten >>>
Goede morgen iedereen aan den toog,
Nu als er mensen zoals piepo de clown Elio Di Rupo aan het bewindt is in Belgie gaan we plaats vooruit naar achteruit en gaan we met zo’n caricaturen de dieperik in.
Op elke minsterpost moet er iemand zijn die dossierkennis kent over de hete hangijzers die we hebben in Belgie.
Nu worden die posten bezet door mensen die er geen snars van kennen,met alle gevolgen nadien,we gaan het maar halen bij de gewone man,als de staatkast weeral leeg is.
:chin:Avond even een lekker borreltje aan de toog maak er nog een fijne avond van.