Thailand zever-topic: Aan den toog

wat kost een singha nou in antwerpen

voor de mensen in nederland/belgie http://www.asianbbqrestaurant.com/ASIAN-BBQ-HOMEPAGE.php

Shit, Baco, en nu? Hoe zit de Thaise regering tegenover? Niet mild, vermoed ik…
Oh, men…:smoke: ik heb het ook gedaan maar met sigaretten, de wet speelde toen geen rol, voor mij toch (2 dozen en 1 l per persoon) en wat tijd geleden, heb ik een andere wet van gemaakt: vanaf 15 dozen sigaretten en minstens 4 l drank…en het gaat als een bus! mijn wet is nog steeds van toepassing, behalve in UK en Scandinavië…
En De duivel weet hoe lang duurt bij hun een ADN (of DNA) te analyseren?!
Hou je sterk, zeg niets tot je advocaat komt, maar dit wist je al…
Een bezorgde reptiel
Sopirla

Oh ja, en waarom a.j.b.? Omdat een reptiel “easily” begint te spelen vanaf 15 dozen en vanaf 4 l water…? Wie kan nog beter? Laat eens horen !
Een "gepikeerde reptiel:wereld:

In dit soort gevallen roep ik dan maar lang leve de corruptie, in thailand is het ook van belang wie je kent soms nog meer dan geld. Wat ik al schreef is mijn geluk dat mijn vrouw goeie contacten heeft bij de politie die vrij hoog gaan(hoger dan de lokale chef op het eiland).

dus de schade is slechts 2 flessen regency, wat geen eens echt moest.

dus jullie hoeven je niet bezorgd te maken doe ik ook niet, ik baalde alleen ff maar moest ook wel lachen (ook omdat ik wel wist dat het wel goed zou komen) omdat ik normaal altijd mensen waarschuw voor drugs in combinatie met thailand.

Enige is dat ik nu een beetje een boze vrouw hebt want ze wil zo min mogelijk met de politie te maken hebben en ook niet haar contacten aanspreken, doet ze eigenlijk nooit. Ze wil ook niet dat mensen het weten dat ze goeie contacten heeft met die gasten.

Ik dank jullie voor jullie bezorgdheid maar is niet echt nodig:chin:

Dude, wat een kuttoestand zeg. Enfin, blij dat het maar één toeter was.:chin:

Hey Baco,
“It sounds” gelijk in Roemenië…in de jaren 90…ik had dringend een papier nodig en ze kijken in een map en dan zeggen “het duurt 20 dagen”; ik had geluk dat een kolonel voorbij kwam, ik gaf hem 1 pakje “Kent” in binnen 15’ had ik mijn bewijs !
Ik wil niet zeggen dat de corruptie goed is, maar het is toch praktisch…soms !
Een mini-krokodil

Dit wilde ik niemand onthouden. Rinus goes international.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“9KzOZPRv5rs” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

lol2

Zoals ik al vermoede ging het op een sisser aflopen Baco,maar goed ook!
Dat is met alles zo in Thailand,je moet op je hoede blijven.
Zelf pretsigaren die je door één of andere thaise maloot worden aangeboden,kortweg weigeren,voordat je het weet zit je met je klikken en klakken in de sing sing!
Heb deze opmerking speciaal geplaatst voor de mensen die nog niet al teveel ervaring hebben qua mentaliteit in Th.

Contacten of niet… Lijkt me toch wel even zweten!

je mag gerust zijn,dat je klamme handjes krijgt als ze je meenemen naar het politiebureau.
Ga heel mijn verhaal niet meer uit de doeken doen,maar ze hebben alles onderzocht wat ik bij had in mijn valies(vitaminen pillen,alsook andere medicamenten)
Je voelt je precies een misdadiger als ze je meenemen,ook de blikken van de farangs spraken boekdelen,precies ofdat ik iets aan had van hun.

Geloof ik direct. Hoop het nooit mee te maken…

Voor de mensen die van het Thais voetbal houden,hier de uitslagen
**FT Pattaya United 3 - 0 Chiangrai United

FT Royal Thai Army 1 - 3 Buriram PEA

FT Sriracha 2 - 2 Bangkok Glass

FT TOT 2 - 3 TTM Phichit

23:46 December 18

FT BEC Tero Sasana 0 - 1 Chonburi

FT Police United FC 1 - 2 Khonkaen F.C

FT Samut Songkram 2 - 0 Thai Port FC

FT Siam Navy FC 1 - 0 Osotspa M-150

FT Sisaket 1 - 2 Muang Thong United
**

Goede middag vrienden van het eerste uur,ben al een uurtje terug van het ziekenhuis,heb een epidrale spuit gekregen in mijn tussenwervels,moet de 13 januari terug komen voor de laatste spuit.
Indien deze niet werken nadien,dan vrees ik dat er weeral een rugoperatie gaat aankomen,volgens de uitleg van de neurochirurg.

Aiaiai pijnlijk Georges! Ik hoop dat de injecties gaan helpen. Beterschap in ieder geval en ik duim voor je!

Verder wil ik vanaf deze plek iedereen fijne feestdagen wensen en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Sterkte Georges !

Ik wens jullie bij deze nogmaals fijne kerstdagen ! Ik heb vakantie en ga morgen richting de Isan…als het goed is, ben ik de 29e weer terug in Bangkok !

Grtz.

Dave

Hoi Dave,bedankt voor je steun!!!
Ik heb gisteren een bericht gekregen dat ik op pensioen kan gaan op 31/07/2025 !! mooie vooruitzichten ,bedankt Belgische regering!
Dat wilt dan zeggen dan als ik de leeftijd van 65 jaar heb bereikt,dat ik 47 jaar gewerkt heb.
Wat schiet er nadien nog over om op pensioen tegaan naar Thailand?
Heb er overgelezen Dave:amuseer je nog goed in Udon,en niet alle bier op drinken!ha ha h a!

iets te fanatiek?

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“I3pUaYVez5s” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

2025 = 65 jaar
2011 = 51 jaar

Zo een jeugdige knaap 555555555555555

Ik ben spijtig genoeg iets ouder :mad:

Niets te klagen Georges. Hier in Holland gaan we naar 67!
Dus ik mag nog 24 jaar werken :cheer: