Tsja je hebt mensen die het niet kunnen laten met stoken,nog éénmaal en hij vliegt.
Laat me niet op mijn hoofd kakken,opbouwende kritiek okay,maar niet op de wijze zoals kees1 het voor heeft.
Het is een homestay he, echt op het platteland…weg van de stad. Prijs is niet slecht. Ken geen losse prijzen van overnachtingen, want hij biedt pakketjes van meerdere nachten aan o.b.v. volpension en excursies in de omgeving. Ben erg benieuwd iig.
Ah joh, die kees1 loopt alleen maar te stoken en discussies uit te lokken. Lekker laten gaan. Nog geen 2 maanden lid en helemaal niks nuttigs bijgedragen. Dat soort figuren lekker in hun sop gaat laten koken.
Je bent niet bekend met Romklao Road merk ik ![]()
Nou ben echt benieuwd Dave,laat ons iets weten nadien,maak er nog een gezellige gekoppelde weekend van.
groetjes:georges.:dag:
Heb je een pmtje gestuurd Dave!!
Sorry Georges, ik vrees toch voor een nederlaag…zo realistisch ben ik wel…
:chin:Hoop het deze maand nog aan te doen :beef:
Dave is out in the jungle :beef:
ik heb jullie hulp nodig, heb 2x een eindcijfer nodig voor een oudejaarslot zodat ik de 30 miljoen win, wil er 2 kopen online.:chin:
want ik neem aan dat jullie die 30 miljoen niet nodig hebbenlol2
8 en 9 baco…ik voel het aan m’n water…
Of ff aan een monnik vragen…deed m’n ex ook altijd…ze won nooit, maar bleef er heilig in geloven…rare Thai…
Even een berichtje aan Kees1, als je dit leest ten minste:
Dag Kees,
allereerst bedankt voor de positieve vermelding, het is altijd leuk om iets positiefs over jezelf te horen, ook al vergeet je zeker nog een hele hoop mensen te vermelden (maar dat geef je in een later berichtje ook zelf toe).
Wat ik spijtig vind is dat je mensen schoffeert om redenen die het volgens mij niet waard zijn. Kritiek op dit forum kan heus wel, hoor. Maar de manier waarop moet toch een beetje in het oog gehouden worden. Anders zouden de meeste discussies al snel verzanden in scheldtirades en nodeloos gebakkelei.
Het gebeurt wel eens dat ik verkeerde informatie zie staan, maar dan doe ik gewoon m’n best om deze te verbeteren. Dat kan gerust op een positieve manier. Zo dacht George overlaatst per abuis dat het enige openbaar vervoer van Suvarnabhumi naar het centrum de bus was. Nou dan vertel ik toch gewoon dat er ondertussen een airport-link bestaat en vanwaar die vertrekt? Ik zie hier heus geen reden om mij kwaad te maken, integendeel, ik ben dan blij dat ik iemand kan helpen.
En is er iemand met wie je het niet vindt, da’s toch ook niet zo erg? Overkomt mij ook, hoor, maar die negeer ik gewoon. Dat doe je in het echte leven toch ook? Het heeft toch niet veel zin om dat op een forum te gaan uitvechten…
Nog een punt: dit is een forum waar mensen met vragen terecht kunnen. Ik persoonlijk engageer me om te helpen deze vragen te beantwoorden. Mensen die hier de eerste keer komen kijken en een vraag stellen kan je toch niet kwalijk nemen dat ze een vraag stellen die ooit al gesteld is? Persoonlijk zag ik in het begin dat ik hier zat ook de bomen door het bos niet. Ik versta ook dat mensen, ook al vinden ze info via google, toch even zekerheid willen. Maar niemand wordt verplicht om te antwoorden, dus dat kan toch moeilijk een punt zijn.
Censuur hier op Wwz? Ja, inderdaad, daar hebben wij als Thailand-forum ook al mee te maken gehad, maar dat punt is afgehandeld, en voorlopig hebben we niet te klagen.
Maar persoonlijke aanvallen zie ik zelf ook liever niet passeren. Dat haalt de sfeer van het forum zwaar naar beneden.
En ook nog: Het Thailand-forum is nu toch niet op sterven na dood te noemen… Elke vraag wordt binnen de paar uur beantwoord, wat je toch niet op elk forum ziet. (Dit is dan weer een persoonlijke mening, hé:wereld:)
Enfin, om te eindigen zou ik je je willen vragen, Kees: als je toch nog zin zou hebben om samen met ons vragen van nieuwkomers en longtimers te beantwoorden, ben je mijnentwege van harte welkom. Ook negatieve thema’s kunnen aan bod komen, als ze maar respectvol worden aangegeven. Zo ben ik zeer benieuwd naar dat verhaal van ‘Loon SMS’ dat je op een bepaald moment aangeeft. Ik denk niet dat mensen op dit forum hier iets op tegen zouden hebben.
Persoonlijk zou ik zeggen: ‘what’s been said has been sad, water under the bridge’, je bent nog altijd welkom voor een goede babbel hier aan den toog.
Vriendelijke groeten,
Jelle :chin:
Goede morgen iedereen aan den toog,gisteren avond de wedstrijd Ajax-Real gezien.
Ikzelf en de 49000toeschouwers die aanwezig waren,zagen 2 terechte doelpunten afgekeurd worden door buitenspel.
Misschien dat de lijnrechter maar eens een bezoekje brengt aan de "optieker "
Die zag natuurlijk zijn TOTO voorspelling in rook opgaan…maar buiten dat, AJAX met sommige van die rond sjokkende spelers hadden een ronde verder niets te zoeken…
:chin:Zal toch niet zo zijn dat we(PSV) Ajax nog een keer extra tegen komen dit seizoen:dag:
en weer iemand de pineut ivm majesteit schennis Bangkok Post - Thailand channel
:chin:Volgens mij kan dit ook in Nederland gebeuren niet zo erg als in Thailand maar grof tegen ons konings huis kan ook bestraft worden.:dag:
Heb je dat boek wel eens gelezen?!
Je bedoeld natuurlijk “weer iemand die zich niet aanpast aan de normen en waarden van het land wat hij bezoekt”.
Dit persoon heeft een boek vertaald welke overigens verboden is in Thailand.