We zullen Dave niet te hard jennen Jan!![]()
Nu het heeft wel iets de naam Krungthep,maar daar moet nog iets bijkomen maar wat?
@: Dave:Morgen is er de wedstrijd Ajax tegen Real Madrid,wat moet ik zetten voor de pronostiek.
Ga Ajax winnen of een punt halen thuis tegen de Madrilenen?
Normaal volgens de bookhouders zou het een hapklare brok moeten zijn voor Real,maar ikzelf twijfel wat ik moet zetten,jou mening Aub?
groetjes:georges.
Het ging net over de radio dat ze met een B-elftal naar Amsterdam komen omdat ze zondag tegen Barcelona moeten. Helpt dat?
Heel veel !! dat wilt zeggen dat ze niet voor de knikkers spelen.
Wist het eerlijk gezegd niet dat er zondag een Barcelona/Real Madrid op het programma staat,dat verklaar veel dat ze met hun veredelde elftal afreizen naar Amsterdam.![]()
Zouden ze ondanks dat evengoed niet veel te sterk zijn voor Ajax?
Volgens mij is het budget van Madrid vele malen groter, dus meer klasse.
Of heb ik dit mis?
:chin:Ik dacht dat je niks met voetbal had maar wat je schrijft zit wel een kern van waarheid in:dag:
Dit is toch gewoon logisch nadenkenā¦
ik zal wat kerstsfeer brengen aan den toog
Ik had m inderdaad hier ook wel even kunnen posten, thanks ![]()
Gekscherend zijn vooral de schuldenlasten bij deze ploegen het hoogst met exhorbitante hoge salarissen en premieās voor de spelers en dan nog vaak uit de eurozone landen die aan de afgrond van faillissement staan :mad: de wereld op zijn kopā¦
:chin:Sorry,ik heb helaas niet niks met kerst een lekker hapje eten dat doe ik anders ook wel graag en op de tv is het al helemaal te opgefokt die kerst sorry:frown:
I love Christmas !! Helaas wordt dit de 2e keer in 34 jaar dat ik het in NL moet gaan missenā¦zal wel heel anders zijn hier⦠Met een beetje mazzel (dat weet ik morgen) zit ik in de Isan⦠Zal vast geen kerstgevoel hebben daarā¦
Hoi Dave,
Hoe gaat het met je?Nou ik vier toch liever kerstmis in het warme Thailand dan in Belgie.
Heb je een paar snipperdagen genomen,omdat ik las dat je naar Udon gaat?(met de trein of de vlieger?)
Vannacht ajax kijken op je computer?denk dat het een gelijkspel wordt 0-0
Hoi Georges, we hebben een klant die in februari een 2 homestays gaat doen in Isan, waarvan 1 Lamai Homestay is. Recencies zijn goed, maar omdat wij deze homestay nog nooit gebruikt hebben wil ik zelf even gaan kijken. Dus ik heb vandaag aan de eigenaar gevraagd of hij toevallig nog een kamer beschikbaar heeft van 23-25 decemberā¦wel een drukke periode, dus duimen dat het goed komt. Met de trein van BKK naar Bua Yai en vanaf daar naar de homestay. Daarna ben ik ook nog een dag of 3 vrij dus wil ik of even richting Udon of ergens anders naar toe in de Isan.
Ga geen Ajax kijken vannacht, is me te laat, aangezien ik morgen moet werken. Heb zondagochtend wel om 2:45 de 1e helft gekeken, maar zondag vrij dus toen boeide het niet zoveel.
:chin:kan je ook niet wat eerder op staan Dave neem je lekker een Thaise soepje TV aan en kijken maar .:zon02:
Isaan heerlijk wat een voor uitzicht zal voor je duimen:cheer:
TV ?? Ik heb geen TV ![]()
Heb eerlijk gezegd daar ook nog niet overnacht,valt het mee qua prijs?(ligt het in het centrum?)tsja als je de wedstijd wilt zien dan moet je al om 2:45am opstaan(het is te begrijpen)
Ik heb straks nog een pronostiekje binnengedaan heb voor Ajax een gelijkspel gezet.![]()
Fransjes ik heb je een berichtje verstuurd kan je ff eentje terug sturen aub!
:chin:Er zal toch wel in je woon omgeving wel ergens een tv aan staan voor deze wedstrijd? spaans voetbal daar houden ze toch vanlol2lol2lol2zonder dollen hoop dat ze het redden in Amsterdam
:chin:is gebeurd!