Thailand zever-topic: Aan den toog

Dank zij de nieuwe regering,kunnen we niet genieten van de bonus wat betreft zonnepanelen,en hoogwaardige glas.
Ook ben ik verplicht om tot mijn 65 jaar tegaan werken.(voor een volledige pensioen)

Was het zo slecht Jelle,ik had het van tervoren opgenomen,zal hem maar meteen wissen.

Wat ben je met een volledig pensioen en een slechte gezondheid …
Allezins hun zakken zijn gevuld …
Als ik op volledig gezinspensioen moest (kunnen ) gaan dan is dat 1300 euro…

En dan moet je hiervan kadaster , verzekering auto, brand en inboedel woning, kabel tv , internet , telefoon , enz , enz… betalen …

Tjah, ik vond het flauwe kost, maar smaken kunnen verschillen, hé… Ik las ook enkele goede commentaren…

Ik ben al blij dat de banken vanaf nu wat strenger worden aangepakt… Daar zitten volgens mij veel mensen met verantwoordelijkheid voor het huidige crisisklimaat. (Niet de doorsnee bankbediendes, maar de CEO’s). Evengoed de internationale beursspeculanten en de ‘ratingbureau’s’ eens uitmesten.

Ik zie ze ook liever in de vrije natuur, maar als men stopt met ritjes op olifanten, worden de dieren aan hun lot overgelaten. In projecten als Elephant Nature Park is geen plaats voor al deze beesten en er zullen dan echt niet direct tientallen andere Nature Parks geopend worden. Terugzetten in het wild kan je deze beesten allang niet meer.

Dat hoor je mij nergens zo zeggen, hoewel het er soms wel op lijkt. Het valt me alleen op dat er mensen zijn die zich soms behoorlijk druk maken over tochtjes met een olifant. Laten we dan eerst eens het paardrijden aanpakken, want dat wordt tienduizenden keren meer gedaan, overal ter wereld, en wordt daarom wel geaccepteerd. Dat vind ik hypocriet.
Maar begrijp me goed, als iemand me zou kunnen garanderen dat er tientallen nieuwe Elephant Nature Parks geopend zouden worden als het olifant rijden afgeschaft zou worden, en deze beesten allemaal goed verzorgd zouden worden, mogen de tochtjes met olifanten van mij ook direct afgeschaft worden.
Maar als je de Thai een beetje kent, dan weet je dat dat niet zal gebeuren.

Ja, wij zoeken nog iemand ! Moet eigenlijk wel een dame zijn met Thaise nationaliteit, maar daar valt voor een deel wel iets aan te doen (bij Yanhee hospital zijn ze erg kundig).
Alleen dat tot januari is een beetje jammer…

Mits het 2014 is…

Hee baco, als ik een biertje bij je zou komen doen op Pha Ngan, was ik eigenlijk wel van plan om op m’n olifant te komen…maarre, ben ik nu dan wel nog welkom :smiley: ?

Dan zou het kunnen :smiley:

moet je wel als bassie verkleed zijn

Is de hele wereld niet hypocriet, denk aan roken en alcohol mag wel maar blowen of een pilletje/paddo is illegaal terwijl nicotine 1 vd meest verslavende en snelst werkende drugs is die er is

Ik heb wel eens begrepen dat nadat het gebruik van olifanten in de bosbouw ed in thailand is verboden dat het de bedoeling was dat het gebruik van olifanten in de toeristen industrie werd toegestaan zodat de werkloos geworden olifanten toch nog werk hadden om te kunnen eten maar dat er geen nieuwe olifanten, lees jonkies, gebruikt mochten worde.
Maar TIT dus wordt er niet op gecontroleerd.

ik wil alleen de mensen wat bewuster maken dat er soms een heel drama van mishandeling plaatsvindt achter de schermen.

zo nu eerst wat gebottelde olifantenzeik

Ze zullen aan mij toch een hoop werk hebben, vrees ik… Betaal je per kilo die er af gaat?lol2

Goede morgen vrienden,vandaag een snipperdag genomen om het één en ander tedoen in het huishouden.(kuisen,poetsen,stofzuigen)
Nadien ff naar de winkel om mijn lottoformulier binnen te doen alsook nog een paar pakjes sigaretten kopen.

voor wie zich verveeld Toren C comedy, humor waar ik vet lachend van de bank rol. Ook in Belgie ???

Nooit van gehoord, maar ik zoek het vanavond even op…

Wanneer hebben we weer eens een diner hier een hollands thaise aardappel/rijsttafel bijv

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Wereldwijzer App

:chin:middag,heb weer niet veel te melden maar nog 1 werk dag en de week zit er weer op:cheer: