Thailand zever-topic: Aan den toog

Als ik ga bellen evt naar hotels/guesthouses dan is het zeker makkelijk om er al één te kopen op het vliegveld. Dan hoeven we niet eerst naar een wijk toe en vanuit daar bellen en zoeken of wat dan ook.

En hoe het werkt, dat had Georges geschreven idd maar er wel bij dat het voor mij bedoeld was;)

Zoals Moira het al heeft gezegd,kun je ook een Dtac simkaart kopen op het vliegveld!Jongens en meisjes ik ga slapen want mijn ogen vallen toe!slaapwel Esther en Moira! prettig weekend alle twee!

ja en moet ik het ook beantwoorden?

Dat moet je niet Moira,het was als interne info bedoeld!Ik zal een pmtje versturen naar jou,nu is het zo moeilijk om één en ander te zeggen.cheer

Goedenmorgen! Is er koffie?

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/20/1208702712-084.gifaub;Esther en goedemorgen aan jou ook! zijn er al paaseieren gelegd?

Hmm dank voor de koffie en de donut! En neuh geen paasgebeuren hier, hebben we niet zoveel mee.

Hoe is het met de kindjes Esther,alles naar wens?

:chin:Goeie middag allemaal doe maar wat witterijst met wat thaise sate en een lekker biertje

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-6811.gifVoor het eten kan ik niet zorgen Fransjes,maar een pintje dat kun je van mij krijgen!!

:chin:Smaakt goed dankje

Ja , iedereen weg nu is den toog voor mij alleen e schoon muziekske en ne driedubbele mmmmmm:slapen::slapen::slapen::slapen:
Tis weekend dan zitten ze voor hunne tv … en is het kot voor mij alleen olééééééééé

ikke zenne re nog Frankiboy,ne kaffe? of ne frisse?

Ha die George!!! Alles ok hier? Ik kom even aan de ‘juiste’ kant van den toog zitten, schenk mij maar een gewoon pintje als je wil… Zeg, veel succes met de operatie, hé. Ik hoop dat het niet te erg is… Als het een troost mag zijn, in ziekenverlof heb je des te meer tijd om je volgende vakantie te plannen!!!:dag:

Grts,

Jelle

Waahhhhh awel hebben ze mij niet zien liggen hier Gg , Jelle tis hier te doen !!!
allé ik lig hier te snurken achter de toog en ze zien mij niet vreemd!!!
Allé ik ga naar mijne tram doeiiiiiiiii

Hehey frank (of heb je liever dat ik Liu zeg?) Is dit eentje van jou? kwestie van compensatie hé!!!:dag:

Grts,

Jelle

Btw, ik denk dat George weer vollop aan t posten is…lol2lol2

pff, t is hier maar kalm voor een zaterdagavond hoor…:disgust: K zal me maar zelf een mei kuei lu chiewken uitschenken…

Helaba k’hem a vast hé sloeber !

Tis toch uitgaansdag voor U ! ?