Thailand zever-topic: Aan den toog

amaai mijn klak en gij Gg gaat naar LOS zoeken …

Es da ons Esther ?lol2 of jeanine van op den hoek ?

Exact!! sorry dat ik ff weg was frank! moest ff een berichtje plaatsen!

Ik denk dat Esther gaan slapen is!want ze is niet online!:slapen:

Wel ik ga ook dodo doen want mogen ga ik ze buiten zetten en dan paaseieren rapen lol2lol2lol2lol2
Slaapwel Gg!

Slaapwel Frank en tot morgen!!

Hallo,

Ik heb mijn belkaartje gekocht op het vliegveld de provider Dtac zit hier zelf. Ze hebben zelf een engelse handleiding die ze ons hebben gegeven. Ik weet niet meer precies waar ze zitten maar als je het vraagt dan komt het vast wel goed

Poepsimpel Moira! Dtac simkaartje kopen in 7/11 dan koop je een kaart met belwaarde 60/100/250/500bath.
je volgt de instructies op het kaartje en je bent vertrokken!uitleg was bedoeld voor Esther!:dag:

Instructies toch wel in het Engels mag ik hopen;)

Heel herkenbaar! Af en toe post ik eens wat ergens anders. Maar idd hier blijf ik hangen! Maar het is ook zooooo gezellig! En op zijn tijd serieus maar 9 van de 10x gewoon dom ouwehoerenlol2

Ja Esther ik dacht 125 dan het kaart nummer en daarna de code die onder een zilverlaagje ligt en sluiten met een * of # Daarna krijg je van de operator 2 berichtjes(thai en engels) je belwaarde is 1jaar geldig!!

Ik duik ook mijn bed in, heb de knollen gaar. Vandaag 2x naar de huisarts en naar het ziekenhuis geweest met mijn jongste. Haar urinewegen/nieren zijn niet goed en dat gaan ze nu uitvinden. Ze heeft gelukkig nu wel een kuur gekregen met antibiotica.

Ben om 7.30 opgestaan toen naar arts, toen naar huis, oudste mee en boodschappen, toen eten, toen weer arts (moest nog een keer om urine te laten onderzoeken, en dat opvangen is nog een hele klus bij een 1 jarige!) toen gelijk door naar het ziekenhuis en apotheek waar we alles bij elkaar 2 uur hebben gezeten. Mijn man was werken dus sjeeste van hot naar her met die kids, ook tijdens het eten was hij werken. Dus deze huisvrouw heeft de knollen gaarlol2

En niet geheel onbelangrijk, morgenavond feest!!!cheer Vriendin word 30 en viert het groots! Dus moet natuurlijk wel een beetje uitgerust zijn, hips

Slaap zacht Esther en niet teveel dromen van Thailand hé!!:dag:

Oh als het in het Engels is dan is dat helemaal prima! Dank!

haha! Ik doe zowat niet anders! En mijn man idem dito, ik zei vanmiddag Vlietland (zo heet het ziekenhuis) en mijn man zegt, wat moest je op het vliegveld? lol2

Wel ik hoop dat het niet erg met je kind is Esther!ZAl goed komen zeker en vast!

Wat dat betreft kan ik het ook altijd positief zien en dan om zo’n antwoord van mijn man ook vreselijk lachen! Ik hoop uiteraard ook niet dat het ernstig is, dat denk ik eerlijk gezegd ook niet. Het ene moment is ze een vaatdoek maar het andere moment breekt ze me de toko af! Dan is ze helemaal vrolijk enzo. Zelfs in het ziekenhuis liepen die 2 keihard achter elkaar aan te rennen. Kinderen zijn gewoon vreemde wezens, het ene moment bezorgen ze je zowat een hartstilstand en het volgende moment lijkt er niets aan de hand.

Hallo,

Ja ik weet wel of het werkt ik weet dat je ze bij 7/11 kan kopen. Ik heb er 1 op het vliegveld gekocht dat was haar vraag toch en dat heb ik beantwoord met ja. Ik moet er straks ook weer een kopen omdat we vrienden daar hebben wonen en die ook een thai sim hebben dat is toch wel makkelijker om elkaar te contacten.

het was bedoeld voor Esther,Moira!! had de uitleg gedaan op jou quote:maar ik was te lui om naar beneden te crollen.Btw:heb je mijn pmtje ontvangen Moira? Alleen ja of nee zeggen!!