Ik ga ook naar bed, morgen bijtijds eruit. Zoon is vrij maar ik moet met de kleine meid naar de dokter. Ze is de hele week al niet lekker en vanmiddag in ene 41 graden koorts! Heb gelijk de ha gebeld, ook omdat ze heel suf was. Moest het in de gaten houden maar morgen zoiezo langskomen. Gelukkig was ze vanavond alweer beter te pas, ze had nu “maar” 38.5 en er kon ook weer een lachje vanaf:wub:
Maar ik schrok wel heel erg vanmiddag, heb echt staan huilen! Je weet je dan gewoon geen raad met dat kleine hummeltje:(
Esther je kan ook de telefoon nummers van de hotels van keuze opschrijven en als je dan in thailand geland bent bel je naar het hotel wat je 1e keus is en vraag je of ze plek hebben zo niet bel je naar je 2e keus enz, totdat je een kamer hebt jullie reizen met meerdere mensen dus als je in 1 telefoon een thaise simcard doet bel je bijna voor niets ik vind dit prettiger dan al de hotels af te moeten lopen en je kan je ook met de taxi voor de deur laten afzetten dus geen gesjouw met koffers en tassen
Zo’n Thais simkaartje, kan je die ook kopen op het vliegveld? Of raad je dan ook aan om je gewoon ergens (Sukhumvit bijvoorbeeld) te laten afzetten en daar een kaartje kopen.
Oohh als ze ze bij de 7/11 verkopen dan komt helemaal goed (jeuuuhhh verheug me nu al op het belletjelol2)
Hmm…de handleiding is wel zeker in het Thais? Ach wie weet kan en wil iemand ons wel helpen.
Dirk, ik kan altijd nog vragen op het vliegveld of ze die dingen ergens verkopen en anders idd gewoon gelijk door naar Sukhumvit en daar zo’n kaartje kopen.
p.s mocht de 7/11 het niet hebben, waar dan? God wat stom zeg! 100derden winkels gezien in Bangkok maar weet niet waar je zo’n kaartje kan kopen. Heb er natuurlijk ook niet opgelet maar toch. Gelukkig zijn we in Bangkok en niet ergens in de rimboe! Zal straks zien dat je op iedere hoek van de straat een simkaart kan kopen! Haha
Goede middag vrienden aan de toog! ben juist terug van de controle dokter en het ziet er naar uit dat ik zal moeten geopereerd worden,mooi nieuws voor het begin van het weekende!
dat is geen best weekend en dat aan het begin van een lang paas weekend ik weet niet hoe het zit in belgie maar in nederland mag je van veel verzekerings maatschappijen je ook laten opereren in het buitenland mits de juiste kwaliteit van een ziekenhuis dit omdat het veelal goedkoper is en om de wachtlijsten in nederland te omzeilen ik weet dat mocht mij iets dergelijks gebeuren ik naar thailand mag voor de operatie en zelfs de reis zal geheel of gedeeltelijk betaald worden door de verzekering afhankelijk van het voor hun te behalen finaciele voordeel
Sorry voor mij late reactie,Dirk! was ff iets op het thaiforum aan het plaatsen!Tja,ik zal eens informeren wat mijn opties zijn ,betreffende nazorg buitenland!In iedergeval bedankt voor je berichtje Dirk!!georges.:dag: