Hier ook !:mad:
:chin:De** lift** een klassieker wat mooi dat je daar nog oog voor hebt veel kijk plezier:paranoid:
:chin:Toch maar weer even achter(voor)de computer even naar de toog Isaan en Thai muziek op de achter grond even relaxen :zon02:
vraag me af of Davenuman nog zijn was heeft kunnen doen in Bangkok of zal hij een nieuwe garderobe hebben aan geschaft:was:
Vergeet het maar Fransjes ! De 3 punten gaan mee naar Amsterdam !
Gelukkig deed gisteren 1 v/d 2 wasmachines het weerā¦van de andere hadden ze de stekker eruit getrokken, dus die zal ik wel gesloopt hebben :). Maar heb dus iig weer wat schone kledingā¦moet alleen nog ff drogenā¦
En nog beetje leuk prijsje gevonden ?
Zelf zeker nog niks van China Airlines gehoord ? Zal vast ook nog wel ff durenā¦
:chin:Morgen, weer een nieuwe week zo meteen in de trein naar het zuiden van Nederland en aan het werk aldaar
:chin:En Georgre durf je nu nog wel de lift in na je avondje video:lol:
Ik ben een hmm,een sportieve boy,en neem altijd de trappen!lol2
Wat heb ik het vandaag zo druk,ga zodadelijk een riete afsluiting plaatsen(35meter)hoop dat de regen een beetje achterwege blijft!
Tot strakjes!
@:Dave:Hoe was je zondag verlopen,goed uitgerust of ergens iets gaan drinken?
Goedemorgen Allemaal,
Iedereen lekker weekend gehad?
Ik zelf had een relax weekend lekker beetje F1 en voetbal kijken AZ weer top en ook Red Bull vloog weer over de baan maar mooiste vond ik toch dat Schumacher weer lekker mee kon doen!
Enig minpuntje Keth heeft de griep :drugged:
ik denk dat dave heel de zondag zijn kleren heeft staan te wassen :was:
Zaterdagavond wat gedronkenā¦gisteren uitgerust en geluncht in de MKā¦
Nog niet weggespoeld Dave? Ik lees in de kranten (bangkokpost/the Nation en krobkruakao dat er dit jaar wel heel veel wateroverlast is? Zag een filmpje over Pattaya maar daar gingen toch hele flinke golven door de stratenā¦
Nee hoor, wel vrijwel elke avond regen 's avonds en 's nachts, maar nog geen last gehad. Sommige wijken van Bangkok stonden de straten wel vol met water gisteren, maar niet bij mijā¦ach, komende weken nog ff regen en dan zou het weer beter moeten worden ![]()
:chin:Hallo ben weer in Noord Brabant even aan de toog en wat post lezen en verder maar weer rustig aan
Ja hoor een redelijke prijs anders zeker niet geboekt :cheer:.
Zelf van de week even met China Airlines gebeld aangezien er geen mail ter bevestiging was ontvangen, persoon in kwestie qua email afhandeling was niet op kantoor paar dagen gewacht en weer gebeld men vroeg aan welk email adres ik de klacht aan had verzonden vermelde deze welke trouwens op advies van een medewerker was gegeven maar kreeg te horen dat het beter naar een ander email adres gezonden moest worden *^%}}%^ anyway mail doorgestuurd naar het andere email adres, ga trouwens morgen maar weer even bellen anders de zaak maar aanbrengen bij de rechtsbijstand verzekeringā¦
Het bekende van kastje naar de muur verhaal maar ik ben een volhouder :beef:
Goede morgend vrienden, kom ff piepen moet zodadelijk naar het ziekenhuis voor een echografie.
Nog een prettige dag en tot straks!
groetjes:georges.
Knap werk Gg !:chin:
tsja,hopelijk lezen de mensen, deze boodschap in mijn handtekening!
groetjes:georges.:dag:
Het weekend is nog niet begonnen en den Dave is er al duchtig aan pintelieren!lol2lol2