Thailand zever-topic: Aan den toog

Een goede thaise massage doet wonderen Dirk,nadien!lol2
Heb juist de plafon geschilderd,voel het ook al in mijn oude knoken(botten)lol2

:chin:Laat het je baas maar niet weten als je ziek bent en zo veel aan het klussen :dag:
geniet van het weekend:vak02:

Goede morgend vrienden op het Thailandforum,vandaag doe ik lekker niets,juist wat relaxen en straks ff naar de videotheek voor een filmpje(horror)
@Frank:tja dat komt dikwijls voor dat mensen steeds dezelfde vragen stellen,maar om een vaste topic te maken over wat je allemaal kunt zien in Bangkok(sticky)er is geen plaats meer in het reiscafe!Kan hem wel zetten in de rubriek reisinformatie(bovenaan)
groetjes:georges.

Misschien als tip boven de sticky’s de zoek functie promoten ??

Gr
Olav

:chin:goede middag het :zon02: schijnt hier nog in noord Nederland morgen zak ik weer af richting Eindhoven vandaag een beetje het voetbal(PSV) volgen en verder rustig aan:dag:

Hoi Fransjes,maak er nog een aangename namiddag van,wat betreft Ps vee,geen probleem de 3 punten zijn in de knip!lol2

Er spelen anders vaak ook Belgen mee met psv zal je toch moeten aan spreken:cheer:

goede middag iedereen hier, nu Jelle in thailand zit heb ik maar wat eten gemaakt lekkere knapperige morning glory met garnalen, er is genoeg voor iedereen je kan het zelf pakken in de keuken

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/254469_218653768156791_201304969891671_739764_1202708_n.jpg

als je veel garnalen eet krijg je dit āļŠāļĄāļ­āļ‡āļāļļāđ‰āļ‡=samohng(verstand) koeng(garnaal) = small minded-lol2lol2

haha wel ik vind het lekker dus zal het toch blijven eten â€Ķ en het zal ook wel mee vallen aangezien het Ghandi zijn favorieten eten was dus ik maak me geen zorgen lol2lol2

:chin:Ziet er goed uit fles chang er bij dankje wel Dirk

Hey iedereen,

Weer even online, Marie maakt zich klaar om naar de sundaymarket te gaan (ze heeft nu eenmaal wat meer tijd nodig dan ik;) ).
Ik vrees dat onze isaanplannen in september weer in het water gaan vallen, er schijnt storm op komst te zijn. Misschien toch maar wat langer in het noorden blijven en dan volgende maand in de Isaan verblijven op mijn weg naar Laos. We hadden gedacht om de Mae Hong Son-lus te doen met de motor. Die zwaardere brommer heb ik alweer goed onder de knie en Sem wil me overmorgen leren rijden met zijn Phantom ( heb nog niet eerder met een motor met versnellingen gereden) We zien wel hoe dat gaat.

Vandaag alvast weer een fatastisch mooie tocht gemaakt met de brommer: zonder kaart gereden en uiteindelijk een heel stuk de jungle ingeraakt via een smal zand-en modderweggetje langs kleine akha-en Karendorpjes. Niet de aangeklede toeristendorpjes met inkom, maar gewoon tussen de mensen. Ongelofelijk vriendelijke en hartelijke mensen. Wel een intense rit met de brommer!

Gisteren in 1 van de mafste hotels van ons leven geslapen: The Red Rose in Chiang Rai. Denk aan: Disneyland+LSD+condoom en tissues naast het bedâ€Ķlol2lol2lol2 Grappig voor 1 nachtje, maar daar blijft het voor ons toch bij, hoor.
Ook al krijgt het van die LP-people een hoge rating, het blijft een beetje een ongemakkelijke combinatie: kinderanimatie en schunnige seksâ€Ķ?:retard: Al lopen er hier wel een aantal mannen rond die er volgens ons minder problemen mee hebben, gatsie:mad::finger:

Voor de rest allemaal heel erg bedankt voor de goede wensen!

Tot binnenkort,

Grts,

Jelle

Welke kamer had je , Jelle ?
Ik heb zelf in de Thai Boxing Room en de UFO-room geslapen.

Ben je met Marie in de Love Boat gekropen ???

Ik betaalde toen 350 baht, ik heb die condooms niet gevonden.
Ze kijken blijkbaar de gasten aanâ€Ķlol2

http://www.hip-hotels-thailand.com/redrose/SKY_main.jpg

was het deze kamer jelle.

lijkt mij een short time hotelletje

http://www.hip-hotels-thailand.com/redrose/adventureland3.jpg

deze kamer hans

:chin:vvv-psv 3-3 niet tegeloven 0-2 voor staan en zo uit hande geven deze wedstijd :mad:

Dries Mertens heeft weeral gescoord Fransjes,hoop maar dat Ps vee hem kan houden voor de toekomst!lol2

:chin:Ja volgende week thuis tegen de jongens uit Amsterdam hoop dat we deze wel winnen:)
George nog een filmpje kunnen vinden?

Hell raiser gehuurd in de videotheek alsook de nederlandse triller"de lift"! ga hem zodadelijk bekijken.
Hier in het noorden van Antwerpen is het weeral duchtig aan het regenen.