Thailand zever-topic: Aan den toog

Bedankt Esther!zal blij zijn dat mijn gipsverband verwijderd wordt binnen 14dagen.
Moet alles met één hand doen,en dat vergt soms wat tijd(wassen,aankleden,sanitaire pitstop etc…)
Normaal had ik geen berichten geplaats op wwz;maar met al de perikelen die er nu momenteel zijn(Jenny)kon ik niet weerstaan om ook mijn zegje tedoen.

Pffff…het was me het jaartje wel voor sommigen onder ons…gelukkig bijna 2011, dus dan moeten we allemaal maar een frisse start maken !!
2011 gaat ons jaar worden !

Georges, goed te zien dat je ook weer wat actiever bent op WW. Goed om iedereen weer te ‘zien’ !

Hmmm…heb niet het idee dat de redactie van plan is de ban voor Jenny op te heffen…

Dan doen wij toch massaal de redactie 1 maand in de ban, geen topics beantwoorden tot spijt aan de vraagstellers.

Ik ga me niet inhoudelijk met de discusie bemoeien, maar als regelmatige bezoeker stoor ik me zéér aan wat er nu gaande is.

Nog een goede week dan is het kerst maar de kerstgedachte is hier bij de redactie nog ver te zoeken…

In iedergeval ik ga verder dan één maand banned,ik anuleer mijn account als de situatie niet veranderd!

Voor mij is het ok !
Als de heren en dames ons toch niet willen toespreken .:chin:

Alleen ga je niets bereiken Gg !:chin:

Ik doe mee !
Niet dat het de leiding iets zal uitmaken want zoveel inbreng heb ik niet, maar alleen al uit solidariteit. Ik vind dit ABSOLUUT niet kunnen. Jenny heeft niets verkeerd gedaan met op een fout te wijzen. Of mag de leiding enkel toegejuicht worden ???

En dankzij de grote kop koffie van Baco is gans mijn scherm ontregeld lol2lol2lol2

Heb tijd geleden al eens gekeken naar de mogelijkheden om eigen forum te beginnen…had toen al het e.e.a. opgezet, maar er verder geen aandacht meer aan besteed…
Misschien toch maar weer eens de mogelijkheden bekijken ? We zullen dan wel helemaal vanaf nul moeten beginnen, maar het is dan wel ‘ons’ eigen forum !

Tsja,ik kan het ook niet veranderen Fleurtje spijtig genoeg!:kus:

Er bestaat dergelijk Belgisch forum ( Thailand ) blijkbaar zonder sponsors dus het moet kunnen !

Wat ik jammer vind is dat de kritiek uit z’n verband wordt getrokken.
Daardoor ontaard het vrijwel altijd in een (nodeloze) discussie op inhoud en betrekkingsniveau.
Jenny’s reacties lezende heeft zij inhoudelijk (terechte) kritiek maar wordt deze kritiek door de forumdirectie niet op inhoud beoordeeld maar op betrekkingsniveau oftewel degene die de kritiek brengt moet gestraft worden. Persoonlijk vind ik dat laatste een zwaktebod maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit hier gaande is…

Ik blijf erbij wordt de "Ban"van Jenny niet geanuleerd dan ben ik hier weg op wwz!

Eigen forum prima plan, heb verder het idee dat als men de ban niet opheft van Jenny voor het naderende weekend ik persoonlijk ook tot 14-01-2011 het WW forum zal boycotten.

Wordt vervolgd.

N.a.v. een reactie van Jeroen van vanochtend, heb ik gevraagd of de ban voor Jenny gehandhaaft blijft of niet, maar heb hierop nog geen reactie gekregen.

In iedergeval moest het zover komen,laat me dan iets weten,Dave!

Ervan uitgaande dat de ban niet wordt opgeheven, zal ik komend weekend (zal waarschijnlijk zondag worden) kijken of we zelf iets kunnen starten.
Omdat ik ook al behoorlijk druk ben met mijn eigen Thailand-website, hoop ik dat er iemand is (of meerdere mensen) die me kunnen assisteren.
Wordt vervolgd…(heeeeeeeel mss kijk ik vanavond nog ff).

Ik heb recent elders een forum opgezet (voor december 2005 mama’s;)). Onze oude plekje gaat verdwijnen per 1 Januari 2011. Dus als ik je moet helpen, je geeft maar een gil. Hier ging t trouwens om een phpbb forum.