dank je en voor jou, werk ze vannacht
Trouwens, ik kan ook niet reageren op dat draadje met de āofficiĆ«le mededelingen ter geruststelling van het zeurende gepeupelā op de helpdeskā¦:mad:
Normaal is de WWZ een aangename afsluiter van mijn stressdag maar nuā¦
Nee dit hoeft niet meer voor mij ā¦
Doeiiiii tis hier foeiiiiiiiiii
Saluu Frank⦠Tot morgen. Hopelijk wordt hier morgen iets aan gedaan. Anders ga ik ook piepedada.
Ik vrees dat de redactie niet beseft wat de actie die ze ondernomen heeft teweeg brengt bij de mensen die hier dagdagelijks vele uren slijten om mensen te helpen, antwoorden te geven, enzā¦
Hey Jan. Alles kits?
Hoi Jelle,
FF druk druk en weinig te melden, maar ik lees zo waar dat Jenny een ban heeft dit is echt te belachelijk voor woorden hier wordt ik echt niet goed van en kan slecht tegen dat soort dingen zodra het mijn gebeurt kan ik je verzekeren dat zodra me ban is opgeheven ik gelijk me account delete en dat men⦠Zal me geboren Amsterdamse woord/taal gebruik in dit geval maar voor me houden maar heb dan liever dat je voor me staat āMISSELIJKā !!!
idd. niet te doen. Ik heb ook een hekel aan dit soort praktijken. Of het nu door overheden of forumredacties wordt toegepast. K zou ook iets in 't Gents kunnen zeggen, maar zal het ook maar voor mij houden, zeker�lol2
Democratische overheden doen dit niet eens dekken elkaar in en ga zo maar door, dit zijn Sibirische toestanden of dictatoriale regimeās reageren zo kom op zeg, heb even het draadje gevolgd naar reactie verwijderen wist niet dat dit gaande was, ondanks dat ik dingen kan verwijderen doe ik dit NOOIT behalve als het spam is of foutieve dingen daar houd ik mij mee bezig, maar zeker niet als iets mij niet aanstaat, diegene die dat doet zou een ban moeten krijgen als misbruik van een soort van āmachts positieā !!! Ja redactie denk daar eens over naā¦
@ Jelle,
Ik gaat :slapen: over 6 uurtjeās gaat de wekker weer :mad:.
Fijne night shift :dag:.
Merci Jan.
Slaapwelā¦
Hahaha, sebiet moet ik iedereen hier nog gaan instoppen!lol2
goede morgend iedereen,ben al vroeg op want ik kan niet goed slapen(last van mijn arm)
Had ff nog gereageerd in de helpdesk dat sommige problemen konden vermeden worden!
Nu als de ban van Jenny niet word opgegeven,dan hou ik het voor bekeken hier op wwz.
ben de laatste mnd niet echt actief meer, moet ff wat prive problemen oplossen.
Maar dat jenny nu en banned is voor een mnd is belachelijk, ik sluit me aan bij de actie jenny terug op het forum want als ze niet voor het weekend weer wordt toegelaten stop ik ermee.
wie heeft jenny die ban gegeven, misschien kan ik aan diegene een bericht sturen
Sterkte ! Prive-problemenā¦kan er helaas over meepratenā¦
De ban is opgelegd door de WW-redactie. Verwacht dat ze vandaag toch wel met een reactie komen.
Maar goed, doe mij maar een sterke bak koffie !
Ons account delete ja , maar we kunnen ons verplaatsen naar een ander forum en zijn er een paar waar het saaier is maar als wij er massaal naar toe trekken kan het wel een gezellige boel worden!
Het verstandige zou een spoedig, positief antwoord van hogerhand !
Hopelijk :chin:
Hopen? Ja, absoluut. Verwachten? Gezien het structurele gebrek aan communicatie, nee.
Als ze het niet opheffen dan neem ik een vrijwillige ban als zijnde solidair te zijn met Jenny, ten spijte van de bezoekers met hun vragen maar dan 1 maand geen antwoorden.
Wat een rellen hier! lol2
Maar ik snap het volkomen! Wat een onzin zeg! Ze voelen zich waarschijnlijk in het nauw gedreven omdat Jenny ze klem lult! (oepsā¦sarcastisch zeker? Ik neem alvast afscheid;))
Ik ga de geplaatste linkjes even lezen, geen idee namelijk waar het allemaal over gaat. Heb nog net meegekregen dat Jenny t hier zelf niet meer zag zitten en daarom weg wou gaan.
Georges, wat fijn dat je operatie goed is verlopen!!! Veel beterschap lieverd:kus:
Veel sterkte Baco!!ook ikzelf kan er van meespreken(priveproblemen)ik ben bedankt en opzij geschuifd met een smsberichtje!
Tsja,Jenny:ik wacht ook af en zal wachten tot aan het weekend.