mag toch niet ? Of wel ?
Ben even terug via de iPhone, maar geen idee maar als het onze tijdelijke afwezigen zijn om welke reden dan ook wat is daar fout aan ?
Stemmen ronselen via pm mag niet!!!
Turkije forum geeft extra gifts voor stemmers !!!
Dat eerste mij niets van bekend en als dat nu onze vaste forummers zijn ?
Het Turkije forum geeft extra gifts hoe weet je dat en dat mag dan wel !?
Nou ga even tijd aan de vrouw besteden inmiddels thuis van het werk, moet wel het huwelijk in balans houden lol2.
Tot morgen.
Ik heb ook gelezen dat pm niet meer mag na een hoop klachten bij vorige wedstrijdenā¦
Dat van die cadeauās⦠Ik weet niet of het waar is. Maar ik vrees dat dit in het regelement niet verboden wordt.
ciao, Jan!:chin:
Dat van die prijzen heb ik zelf gelezen maar is nu verdwenen !:mad:
Doeiiiiii
Hoe bedoel je?
Roanna
Turkije fan!
Heeft bedankt: 24
Is bedankt: 21
Re: Turkish Tea Time
@Cynthia: Wat een feest he!!! Nog eerder ook.
@Beps: Ik had het gezien. Het heeft toch best wat geholpen he door hier en daar ff reklame voor ons forum te maken. We liggen op koers. Hopenlijk blijft het zo, want ik wil best wel een reisje winnen hoor!!!
Werkse voor zo. Morgen hubsie weer thuis?
Ik had nog een ander bericht gelezen maar dit is niet meer weer te vinden !
tsssslol2
:chin:Goede morgen weer een drukke week achter de rug even achter de computer en dan de zaterdag dingen doen(boodschappen etc)
:chin:boodschappen gedaan ik zie ook dat er verder nog niemand plaats heeft genomen aan onze toog George hoop dat je weer snel beter bent
Voor wie nog zin en de tijd heeft vandaag is aan de Rhoneweg 12-14 Amsterdam-sloterdijk het Loy Krathong festival bezig duurt nog tot 02.00 uur vannacht, gratis entree en diverse optredens.
:chin:goede morgen een lekker ontbijtje en dan maar een leuke zondag er van maken fijne zondag een ieder
hallo allemaal, iedereen een fijne zondag toe gewenst ik heb lunch gemaakt voor iedereen die wil, het staat in de koeling
http://www.procto-med.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/c199e_healthy_thai_food.jpg
MMMMMMMMMM dat ziet er smakelijk uit !!!:chin:
het is maar rustig hier ik denk dat Jelle de prijzen toch naar beneden zal moeten bijstellen :vak02: