Thailand zever-topic: Aan den toog

Beste vrienden,
Ik moest van georges schrijven,indien hij eventueel winnaar wordt van de nominatie"behulpzame lid 2010"
Dan zal hij de prijs weigeren,(1 jaar vip account)en zal hij die schenken aan één van zijn vrienden op het Thailandforum.
Hij zal aan één van de andere moderators op jullie forum vragen om iemand uit te kiezen(dit om het eerlijk te laten verlopen)
Prijzen winnen vind georges niet belangrijk,maar als hij iemand anders kan gelukkig maken,dat maakt hem nog blijer.
Graag nog wat (veel)stemmen voor het beste landenforum 2010 aub!!!
Gr:Ivonne Smits

Waar zijn Rik en Iyong en Thomas (Massiv) en onze forumbeheerder Dave we hebben dringend jullie stem nodig en die van andere zijn natuurlijk ook van harte welkom we liggen namelijk een beetje achter op schema:cheer::cheer::cheer:.

Hieronder de link:

http://www.wereldwijzer.nl/poll.php?do=showresults&pollid=815

hallo allen en jelle
ver van topic maar ik ben op zoek naar een goed en betaalbaar hotel in gent, kan je wat info geven?
bij voorbaat dank

Het verschil is al opgelopen tot 7 dus we komen vooruit maar we moeten er voorbij dus beste lezers breng u stem uit en natuurlijk het liefst op het THAILAND FORUM :chin::cheer::chin::cheer:.

Gebruik link hieronder:

Heb je al gekeken op booking.com.

Jelle komt meestal rond 23.00 uur online.

En stemmen he!!!

Na 11 dagen terug te zijn in ons kikkerlandje begin ik weer aardig in "het geleefd worden ritme te geraken, en als ik eigenlijk lees wat ik zelf schrijf heb ik meteen weer heimwee en…

Effe stemmen op het Thailand forum:

Hoi Bangkoklover,

Ik werk zelf in de hotelsector, dus ik ken wel wat adresjes. Ik stuur je straks een Pb’tje.:chin:

Grts,

Jelle

Ja Rik 21, Marjolijn vdk, baco, decoorde , wimkohchang
Allé jongens en meiskes stemmen hé we staan terug op 7 !!!:mad:

Awel Jelle mij aan het bekijken loebas ?lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Zeven dagen lang dan zullen we drinken lol2lol2lol2

Pfff, ik beperk me tegenwoordig tot de weekends…lol2

Deed ik vroeger ook lol2lol2 maar ne mens moet vooruit hélol2lol2 de zaak moet groeien lol2lol2

Trouwens de turken verslagen ons voorlopig wat voor een plan kunnen we smeden ???
Schone Thaise …lol2

Jelle ik kruip eronder !
en men zegge het voort !

STEM THAILANDFORUM 555555555555555

Slaap lekker, Frank!:chin:

Ik zet maar even een rustig muziekje op misschien helpt dat aan wat meer stemmers op ons landenforum.

[ame=“- YouTube”]YouTube - Yahk Roo Tae Mai Yahk Taam (OST)- BOM D.I.Y & LULA[/ame]

Jan we zitten op min 20…:mad:

Tja ik zag het net, poste het al bij George is …topic :mad::mad::mad:

Weet ook niet wat het is maar de aanwezigheid op het forum van diverse stamgasten is er ook niet, onze Esther is sinds haar terugkomst nog maar weinig actief misschien aan het besparen op de elektra rekening ivm de pc om volgend jaar weer naar Thailand te kunnen gaan lol2, nou Dave is ons bekend, Rick072 spoorloos, Gs in de lappenmand en ook onze expat’s laten maar weinig van zich horen.

Of Frank zijn wij nou zo…

Overgelopen naar de Turken ?lol2

Sorry ik was effen naar Turkije, ik vermoed dat die opgeroepen zijn via PM

Nou wat let ons, ga er vandoor ff de vrouw ophalen bij het werk, laterzzzzzzz:chin::dag::cheer:lol2:chin: