Vind je?lol2 T is wel net als alle andere verslavingen, reteduur! lol2
dat is waar maar volgens mij wel gezonder:cheer::cheer:
Ikzelf heb al dagen hoofdpijn,moeheid,geen interesse in mijn werk.
Echt zal blij zijn dat het donderdag is,dan is het een feestdag in Belgie,vrijdag brugdag,zaterdag&zondag weekeind en maandag terug een feestdag(5dagen thuis)
Dave,
Zeer spijtig om te horen. Ik wens je veel moed en doorzettingsvermogen toe. Je komt er wel weer bovenop, maar neem gerust de tijd die je nodig hebt.
Als je even je zinnen wil verzetten, kan je altijd hier even aan de toog komen zitten, we zijn er voor je.
Grts,
Jelle
Lekker lui in de zetel geen muziek enkel het vervelend gezoem van een vreemd vlegend ongedierte :mad:lol2 …gewoon uitbollen !
Dave wat erg voor jou ! Verdriet en pijn, we weten wat je doormaakt. Laat er wat tijd over gaan en het komt weer goed met jou, echt wel !
Veel goeie moed intussen, en aan den toog is er altijd wel een krukje vrij …
Goedenavond iedereen. Shotglazekes op den toog, wie zin heeft, pak maar.:chin:
Doet ge mij maar ene jägerbom :cheer:
komt ie:
http://http://www.smh.com.au/ffximage/2007/12/31/jager_bomb_wideweb__470x365,0.jpg
Gvd, komen die foto’s weeral niet door…:mad:
Enfin, laat hem smaken!:wereld:
Nou deze dan lekker hoor.
lol2lol2 het lukt mij ook niet…
Ach Frank, een glaasje drinken, lukt wel zonder foto’s ook he?
Ik drink ook zo eentje met Jan mee, schol!
Mijn dochter belde mij gisteren uit een Thaise winkel in Brussel " pa moet je geen mekhong wisky hebben?" , ja maar wat moet het kosten meid ?
22 euro pa, " laat maar vallen kind "…en ik viel bijna van mijn stoel lol2
Hong Ton , double please !
(graag op de rekening van Gg ) lol2lol2 lang geleden hé!
Jägerbom domino record
[ame=“- YouTube”]YouTube - 1007 Jägerbombs ( Jägerbomb train ) - WORLD record !!![/ame]
Zonde van den drank hééééélol2lol2
lol2
Het gaat toch allemaal goed in de glaaskes kan zo achterover den keelgat in hmmmmmmm
Tja, hier in Gent betaal je ook 19 eur. voor een fles MK of HT… Ik heb het er wel eens in de zoveel tijd voor over. Tax free uit Thailand kostte een fles HT me iets rond de 200 Bht, dacht ik…