Thailand zever-topic: Aan den toog

Yep, viel heel goed mee. Wel een zotte chauffeur, hoe die door de bochten ging!. Maar de rest van de passagiers zagen er gerust uit, dus lieten we hem maar doen.lol2

Welke de VIP?

nope. gewoon 2nd class airco, als ik me niet vergis. Voor die paar uurtjes rijden, was dat meer dan genoeg.

De VIP is normaal 3 u en de andere 5 u rijden !

De VIP is tussen de 2 a 300 bath en liefst ƩƩn dag op voorhand boeken.

Wij waren daar ook op een goeie drie uur hoor, Frank.lol2

Trouwens, nog even vermelden: Hotsy Totsy werd uiteindelijk derde op de lijst van strafste cafƩs van Gent!:cheer::cheer::cheer: Niet gewonnen, maar toch een resultaat om fier op te zijn.
Een dikke merci aan allen die hun stem uitbrachten!

Vanwege

Jelle en Marie.

Nen dikke proficiat !!!:chin:

En dat met deze weersomstandigheden regen wind koud geen palmbomen…Knap hoor zo een flashback.

Ik zit nog in mijn herstel periode en het valt zoals gewoonlijk weer niet mee…

Nog geen planning voor volgend jaar George maar zal er ongetwijfeld weer naar toe gaan.

Alles prima verlopen maar niet alles gedaan wat we eerst in gedachten hadden, het enige wat we hebben laten schieten was Koh Chang mede door het extreme weer op dat moment wat er door Thailand blies en we hadden het vreselijk naar ons zin weer in Huahin zo een beetje onze 2de thuis.

Goede morgend iedereen op het Thailandforum,heb een dag vrij genomen,sinds ik terug ben uit Thailand,heb ik helemaal geen goesting om te gaan werken,ook ben ik extreem moe!

Ja ja, Dave is weer eens even snel op het forum aanwezig. Misschien wel opgevallen dat ik de laatste weken weinig hier te vinden was en wil nu toch even kort uit de doeken doen waarom…

Op 18 oktober jl. besloot mijn vriendin, inmiddels EX, mij via een berichtje te laten weten dat ze een ā€˜pauze’ wilde in onze relatie. 's Ochtends had ik haar nog een kus gegeven en toen ik 's avonds van werk kwam, zat ik alleen in het huis.
Ze heeft me de weken erna nog aan het lijntje gehouden dat er nog wel ā€˜kans’ was dat het goed zou komen, maar ik had hier al weinig vertrouwen in. Heb nog even gewacht, maar ik weet nu dat het definitief over is. Naar het waarom kan ik alleen maar gissen. We hadden wel eens onze ruzies en onenigheden, maar zeker niet meer dan in welke andere relatie dan ook. Ook nu na 3 weken denken, denken, denken, snap ik er nog steeds helemaal niks van. Of er een ander is, weet ik niet, dat zegt mevrouw natuurlijk niet.
Jullie kunnen je wellicht voorstellen dat ik me na 7,5 jaar (waarvan 4,5 jaar samengewoond te hebben in NL) behooooooorlijk gebruikt voel. In al die jaren heb ik altijd ALLES voor mevrouw gedaan en ALLES voor haar betaald. Toen ze tijdens de vakantie al haar geld weer eens had opgemaakt, was ik toch weer zo goed om haar een enorm bedrag te lenen, zodat zij de vaste lasten van haar winkel kon betalen.
Nu haar zaak eindelijk aardig begon te draaien, maar het geld van mijn kant op was, was het blijkbaar de hoogste tijd om mij aan de kant te schuiven. Je hoort de verhalen zo vaak, maar net als ieder ander dacht ik dat ā€˜mijn’ Thaise vriendin anders was. Maar je kan je dus erg vergissen in iemand…van buiten een mooi en lief meisje, maar van binnen…
We zijn vorig jaar verloofd in Luang Prabang, maar een huwelijk zal er dus niet komen…

Ik ben er na 3 weken nog steeds helemaal kapot van, maar zal nu zelf ook hard moeten zijn en maatregelen gaan nemen.

Mijn liefde voor Thailand zal in ieder geval nooit overgaan, ondanks deze nachtmerrie, maar zal komende tijd waarschijnlijk nog niet veel hier te vinden zijn, omdat ik er ff geen zin in heb en er nu veel geregeld moet worden.

Dus nu zijn jullie toch enigszins op de hoogte…

Heel veel sterkte Dave in deze moeilijke tijd !!!.

Kop boven water houden !!!
Heb ooit de bons gehad na een relatie van 7 jaar…en dan sta je daar , kan me kompleet inleven in de situatie , doorgaan, hard werken , er over praten met vrienden, sporten hielp mij wel.
:chin:

@Dave:It hurts so bad,
When the one person you loved,
The one person you trusted,
Just turn their back on you.
Like you meant nothing to them,
Like they’ve never met you before…

It hurts so bad.
Veel sterkte nog Dave,in deze moeilijke dagen.
georges.

Dave heel veel sterkte en wijsheid in deze moeilijke tijden, en inderdaad zoals je zegt je denkt altijd dat het jou niet overkomt totdat het gebeurd en dan zit je met de gebakke peren
zoals frank al zei veel praten met vrienden kan je helpen het te verwerken en hard werken en sporten kunnen je gedachten tijdelijk ergens anders op laten focussen

ai ai ai Georges weer een extra vrije dag die je niet in thailand kan doorbrengen, ik zou zeggen rust goed uit en hopenlijk krijg je snel weer genoeg energie om weer te gaan werken

Lieve Dave, wat een triest en naar bericht! Natuurlijk denk je dat het jou niet zou overkomen! Weet niet of het aan de orde is, maar zoek ajb de fout niet bij jezelf! Jij hield van d“r en zij van jou (dat zal toch heus?) Neemt niet weg dat dit een minne rotstreek is! Neem de tijd, ik denk aan je! En weet dat we er voor je zijn!

Sorry, jongens ik ben er ook weinig. Goddank geen verbroken relatie maar ben de fut ergens in Thailand verloren. Net zoals Georges ben ik vreselijk moe. En zoals voor velen bekent is lijd ik aan een Thailand kater! Ik kan maar niet wennen in dit vreselijke (koude) land! Wat een zure bedoeling zeg!

Liever oostenwind en 21 graden in Thailand dan diezelfde rotwind bij 6 graden hier;) Ik heb best gemopperd op het weer daar maar in vergelijking met hier was dat niets!

Jullie merken het, heb een kater! En een behoorlijke grote ook!

ja ik ken dat gevoel een thailand kater en het lijkt wel dat elke keer dat je er last van hebt hij erger lijkt te zijn dan de vorige … je zou bijna niet meer naar thailand gaan maar ja ik rook niet ben niet verslaafd aan alcohol of drugs dus valt een thailand verslaving eigenlijk best nog wel mee lol2