Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Zal hem goed laten smaken proost!!!

Oh wat zuur zeg Jan! Ik vond ze van de week ook niet zo aardig, wat een klootzakken daar zeg! Wat dat betreft kunnen ze wel iets leren van de NL beveiliging! Maar die Turken:mad: Die zijn helemaal erg! Wat een eikels daar!
Bij iedere controle op de luchthaven (Ams, Ist, Bkk, Cnx) haalde ik mijn laptop uit mijn rugzak (handbagage) De laptop zit in een sleeve. (het gekke was bij de één moest het wel bij de ander niet, maar goed ik deed t gewoon om geen oponthoud te veroorzaken) de laatste keer, vlak voor het boarden moest ik mijn laptop open doen. Althans dat zei die knurft. Ik haal m uit de sleeve en die vent bekken op me! Open, open, open!!! Dus laptop openklappen, was ook niet goed! Wat ik nog meer had kunnen doen? Met schroefjes de onderkant open maken ofzo? Ook moest Kees zijn telefoon in een bakje doen, werd niet gezegd, dus Kees legt zijn telefoon gewoon er naast toen hij door het detectie poortje moest (overal zo gedaan, of je krijgt een mini bakje voor kleine spulletjes) die vent word me toch pissig op Kees! Flikkert zo zijn telefoon in een bak neer! En niet eens voorzichtig! God was was ik pissig! Heb ze gelijk wat Nederlands geleerd…

De drugshonden daarentegen waren wel vriendelijk! lol2

Georges, in tegen stelling tot bij jou ging bij ons alles goed! Zijn het vliegtuig uitgegaan, bagage verzameld en toen naar het Turkisch Airlines kantoortje op de begane grond gegaan. Uitgelegd hoe en wat en binnen 10 minuten zaten we in een busje richting een hotel 20 min van het vliegveld af! Prima hotel, maar oud. Je kent het wel, lobby ziet er spik en span en poepie chique uit en de kamers zijn dan heel oudbollig. Kregen nog een lunch aangeboden (gratis) alleen het drinken moesten we zelf betalen. Lunch was trouwens geen probleem, in Turkije eten ze ook 2x warm op een dag;)

Verder ben ik zeer te spreken over THY! Lekkere ruime vliegtuigen, Kees kon prima zitten. Zelfs in de B737! Er was genoeg plek dus we zaten echt wel goed! Ieders een eigen 2 zitter. Helaas de heen weg geen scherm, terug weg 2x zelfs het kleine stukje naar AMS. Waar vloog jij mee vanaf Istanboel naar Amsterdam? Wij met een Airbus 330!

Voor ons dus voor herhaling vatbaar!

Weet nou iig wel dat ik liever een Airbus heb dan een boeing.

Trouwens de vlucht vanaf Chiang Mai was bij ons ook geen pretje. Wat een geschud zeg! Was blij dat het maar een uurtje duurde!

http://img.photobucket.com/albums/v498/essieb/SAM_0716.jpg

Vlucht vanaf Chiang Mai, heel mooi helder weer dus we zagen alles goed.

Maar hoe dichter we bij Bangkok kwamen hoe erger je de water overlast zag.
Helaas is de foto niet zo scherp, maar al het bruine is dus water…

http://img.photobucket.com/albums/v498/essieb/SAM_0728.jpg

Ha,ik kreeg naar mijn voeten van een stewardesse van Air Asia,omdat ik tijdens het opstijgen aan het filmen was met mijn mobieltje!
De vlucht van Schiphol naar Istanboel gevlogen met een “Boeing-737-800” idem ook voor op de terugweg!
Het traject Istanboel&Bangkok gevlogen met een “airbus A340-300” idem ook tegenovergestelde richting!
Over de hotelkwestie dat is in onderzoek,heb een klacht naar [EMAIL=“customers@thy.com”]customers@thy.com gestuurd.
In tegenstelling tot jou Esther,is de vlucht van Cnx naar Bkk heel slecht verlopen(zware turbelentie van begin vertrek tot aankomst Bkk)
Ook nog ff zeggen dat bij aankomst te schiphol politiecontrole was tijdens het uitstappen van het vliegtuig.

Belg(vlaming ) = Georges

****Een Vlaming en 

een Turk lopen door een bos.****

Plots horen ze een zacht
stemmetje om hulp roepen.

Ze lopen verder en zien
een elfje vastzitten in een wirwar van doornen.

Met hun beiden maken ze
het elfje vrij.

Blij zegt deze : “je mag
allebei een wens doen.”

De Turk moet niet lang
nadenken en zegt: "ik wil een hoge

muur helemaal
rond Turkije zodanig dat de islam beschermd
blijft

van alle vreemde
invloeden."

Zegt het elfje: “dat is
bij deze gebeurd”.

Ze wendt zich tot de
Vlaming en vraagt: “en jij ?”

“Mag ik eerst een vraag
stellen” vraagt die.

“Doe maar” zegt het
elfje.

“Die muur, is die
waterdicht ?”

“Natuurlijk” zegt het
elfje.

“Oké” zegt de Vlaming…
“laat maar vol lopen.”

lol2

Georges, als het goed is hebben we ook de landing in BKK op film staan! Blijft een bijzondere ervaring:wub: Zal een dezer dagen eens wat filmpjes die het bekijken waard zijn online zetten! En natuurlijk nog wat foto´s!

Ik tegen mijn vrouwtje.

http://www.wereldwijzer.nl/cid:A994504D7FCA49DAA8817D63251AEA18@Nicole

Ik:* Laten we er eens een mooi weekend van maken**!*
Die van ons:* Da’s een fantastisch idee**!!*
Ik:
Goed, dan zien we elkaar maandag terug
*!!! *
En kwaad dat ze was…

http://www.wereldwijzer.nl/cid:0A38857130BA4AB0AD7550646D58D604@Nicole

Moet je zeker doen lief Estherke!,vergeet ook niet even je stem uit te brengen voor de community verkiezingen!! want het Turkijeforum begint ook wat aardig wat stemmen te krijgen!
Weet wel dat dit de voorronde is,maar het kan nooit geen kwaad om die mensen van het turkije forum wat te ontmoedigen!
groetjes:georges.:dag:

:chin:ik persoonlijk vindt dit soort moppen op het randje wat wel of niet kan ik vindt het belangrijk iedereen te respecteren wat zijn geloof ook is.

Een domme fout van mijzelf totaal die veiligheid maatregel vergeten maar ja de avond ervoor laat naar bed laat staan die avond daarvoor :cheer::cheer::cheer: en dan vroeg opgestaan in de ochtend, en het enige wat als laatste moest worden ingeladen waren de toiletspullen de koffers zaten propvol dus dacht doe maar in de handbaggage met als gevolg zo een 250 euro aan parfum gezichtlotion etc, moesten worden achtergelaten, maar dat pikte mijn vrouw niet in zoverre dat ze alles leeg gekiept heeft in de vuilnisbak lol2lol2lol2.

Ben weer thuis 20 minuten eerder op schiphol dan de planning maar wat duurde het weer akelig lang die terugreis en ik kon zoals gewoonlijk weer niet :slapen:.

Jan ik leef met jullie mee,250euro aan parfum is niet min.
In iedergeval welkom terug in het dag dagelijks leven!
Had het al een paar keer gemeld,ikzelf ben al een weekje terug en nog steeds kan ik hier in Belgie(werk en thuis)mijne draai niet vinden.(afkickverschijnsels)
Hoe was je terugvlucht verlopen,geen zware turbelentie gehad?

:chin:welkom terug in Nedeland nu maar weer sparen voor een volgende reis>>>

Prima vlucht gehad George vertrokken volgens schema en zoals al aangegeven zo een 20 min. eerder terug dan gepland, vrijwel geen turbulentie.
In de taxi gesprongen en naar huis waar we met open armen weer werden ontvangen om 20.00 uur :cheer::cheer::cheer:.

Bedankt Fransjes, en vrije dagen sparen want de onze Thaise kennis komt volgend jaar weer naar Nederland en die gaan we dan rondtoeren in Nederland en Europa.

Hoi Jan,goedemorgend!! van de drup in de regen(in thailand 30graden hier in de benelux amper 6 a 7 graden)
Ik ben blij dat je vlucht goed is verlopen,ikzelf had wel zware turbelentie en een zwaar hoofd van al die pillen die ik heb genomen om te overleven op het vliegtuig!lol2
Nog plannen om volgend jaar terug te gaan naar Thailand?(buiten het geval, dat jullie kennis overkomt naar Nederland)
Hoe is je reis in het algemeen verlopen,heb je alles ginderachter kunnen bezichtigen volgens planning?

@ fransjes!!
terugkomend op de community verkiezingen2010!!
Heb daarboven in één van de postings,nog een berichtje overgenomen van het Turkije forum,je ziet het Fransjes het Turkije forum maakt er ook werk van om hun leden te laten stemmen voor de community verkiezingen,dus wij zijn niet de enige forum land.
Ook nog ff zeggen Fransjes,reclame maken via handtekening om het thailandforum meer in de picture te zetten mag ook.(zie mijn voorbeeld van handtekening)
De eigenlijke stemronde begint pas de 15 de november!
groetjes en nog een goed weekend Fransjes!!

:chin:Ja George mij maakt het niet uit maar er zijn spel regels afgesproken en weet niet hoe ik ze moet interpeteren straks wordt je (weer)uitgesloten (foto wedstrijd)en heb je helemaal niks zo was mijn op merking bedoelt
fijne zondag verder pak maar een lekker Chang

Ik heb mijn best gedaan Georges! Zie mijn reacties bij de verkiezingen en de reactie op het topic wat je hier op het Thailand forum hebt geopend.

Wat leuk Jan dat jullie vrienden volgend jaar naar NL komen! Hebben ze al eens eerder Europa bezocht?