Thailand zever-topic: Aan den toog

Ja, fijne dag vandaag Georges !!!
En neem zo nog maar een Singha’tje van mij ! Zet maar op de rekening :wink:

Ik ben toch een gelukzak,heb daarjuist 20bath gevonden op straat!!
Nu ben ik weeral hier op wwz,omdat mijn vriendin naar de kapper is (permanent )zal me 1500bath kosten!!voor de rest zie ik in de hoofstraat maar weinig toeristen,hier en daar een verloren gelopen backpacker.Als het morgen wat beter weer is gaan we de brug over naar Laos.Woensdag keren we terug naar Chiangmai voor 1 dag,moet ff iets gaan checken in Bo Sang/Sankampheng voor onze vriend Liu(Frank)
Donderdag morgend vertrekken we met Air Asia richting BKK.
Vrijdag tot en met de week daarop verblijven we in Koh Samet.

Wat ben jij toch weer een geluksvogel he Georges !!! Maar liefst 20 Baht gevonden…! Nog even verder zoeken en misschien heb je zo wel het geld voor de kapper bij elkaar lol2lol2

Ik ben daarentegen geen geluksvogel dit weekend…de lotto-jackpot van 36 miljoen is er gisteren uitgegaan, maar ik heb niks :frowning:

Zo weer op de terugweg naar Chiangmai, vandaag een bezoek gebracht aan een heetwaterbron en de witte tempel nabij Chiangrai, daarna door naar de goudendriehoek en daarna even Birma oftewel Myanmar in geweest.
De batterij is even leeg vanavond even relaxen.

En wat waren de winnende nummers.
Lees ze later wel want me batt is leeg van me IPhone .

Je hoeft niet speciaal terug te keren Gg, anders in het voorjaar ?
Mijn vrouw wil misschien teruggaan ( maar met Egypt dan ) en dat is in juli !
:chin::chin::chin:

**De hoogste Lotto Jackpot ooit in Nederland van 36 miljoen euro is zaterdag 16 oktober gevallen op de loten van 22 Lottospelers in de tweede prijsklasse. Dit betekent dat de 22 winnaars ruim een miljoen euro netto per persoon winnen. De winnaars hadden 5 getallen en de kleur goed voorspeld van de winnende combinatie, namelijk 5-7-8-10-14-44 en de kleur geel. **

:chin:goede avond denk ga toch even kijken aan de toog maar is weinig te beleven dus houd ik het ook maar kort

Ja , kalm hé …

Jelle waar ben jeeeeee …

Zit misschien nog in die koffer lol2

Ha ja dat is het ! Ook van Esther is niets te horen lol2lol2lol2

Zo vandaag even een dagje relaxen na een paar inspannende dagen van hot naar her gereden nog wel een bezoekje aan een tempel in de planning.
Morgen terug vliegen naar Bkk en door naar Huahin.
Lichtelijk verkouden van natuurlijk die te koude airco’s vraag me altijd af wie er beter tegen de kou kunnen ik in ieder geval niet.

Die heeft de lotto toch ni gewonnen en ons vergeten te verwittigen ?lol2
en hij is >>> naar LOS :vak01:lol2lol2

Goedemorgen Allemaal!
Iedereen een leuk weekend gehad? Wij hebben van het weekend het reis schema verandert voor Dec/Jan. We gaan niet naar Laos maar naar Chumpon en naar Ko Thao :wink: Wel heel wat anders maar ook heel leuk toch!

Zonde dat jullie niet naar Laos gaan…je weet niet wat je mist !!!

Ik heb Thomas (Massiv) trouwens ook al een tijdje niet gezien op het forum… Heeft iemand Massiv hier recentelijk nog gezien ???

Dat is waar maar we gaan daar vast en zeker nog wel een keer naar toe hoor. Mijn vrouw was ook nog nooit naar het zuiden geweest en daar wilde ze heel graag ook nog een keer naar toe (en naar het strand) vandaar de verandering. Nu gaan we dus naar BKK Si Saket en omgeving Chumpon Koh Tao en weer terug naar BKK. Nu heel druk bezig met het aanvragen van het MVV.

:chin:Het weer is isaan Thailand volgens het nieuws op nederland 1 bar en boos grote gebieden staan blank
George of iemand anders die momenteel in Thailand is kan die misschien iets meer vertellen?

me vrienden zegt wel dat het nu 2dagen regent in Surin geen last van overstromingen hoop dat het niet zal gebeuren.maar de Isaan is zo groot…

Volgens mij is het slechte weer afkomstig van de typhoon meggie,dat door de Filipijnen raast.

Er valt inderdaad wel heel erg veel regen in Thailand. Meer als dat ze normaal gewent zijn.Vooral de regio Korat heeft het zwaar. Ik BKK staat de rivier ook al erg hoog begreep ik vanmiddag maar daar was voor de rest niets aan de hand.