Dat zou het inderdaad wel kunnen zijn. Zodra ik wat tegen kom in die richting hoor je het van me hoor! Ik speel zelf ook nog steeds met het idee om er zelf wat te beginnen. Maar ik zit hier nog met mijn koophuis en daar kom je in deze tijd niet snel vanaf. en buiten dat ik heb het pas een jaar… Voor mij duurt dat dus nog wel even.
Dave waarom was je bij EVA vertrokken? Dan maaktje misschien nog kans om uitgezonden te worden.
Bij EVA had ik het absoluuuuuuuut niet naar m’n zin. Waren maar paar mensen waarmee ik het goed kon vinden, maar die Taiwanezen zijn toch heel anders dan Thai. Daarnaast had ik een supervisor die elke dag zwaar sjaggerijnig was…werd ik niet vrolijk van. Eigen inbreng kan je ook wel vergeten…alles moet via het HQ in Taipei en je moet overal toestemming voor vragen.
EVA deed zelfs al moeilijk als ik keer naar de tandarts moest en daardoor wat later zou komen… Had me er iets heel anders bij voorgesteld en was er dus snel klaar mee. Maar heb er geen spijt van dat ik naar EVA ben gegaan…heb er toch wel wat van geleerd.
Ja dat werkt zeker niet lekker. Maar ik zal het in me geheugen oplsaan want ik wil graag bij een airline gaan werken en vanuit daaruit vragen of ik in Azie gestaioneerd kan worden…
Ja daar zou ik ook zeker niet tegen kunnen hoor. Het werkt toch altijd het lekkerst als je een bepaalde vorm van vrijheid krijgt. Ik werk zelf voor een Duitse firma en zelfs daar merk je al verschil hoor.In Nederland zijn we toch andere dingen gewent als gebruikelijk is bij buitenlandse firma’s.
Dat is inderdaad een goede oplossing hopen dat het je lukt.
Jelle scheurt sinds vanochtend als een ware motormuis rond over het eiland
Vandaag ben ik officiel 1 jaar lid van wwz!(23/09/2009)
Maar ik heb geen reden om te vieren,1/ik ligt eruit met de nationale reisquiz en 2/…Dave zal wel weten waarover ik het heb.
groetjes maak er nog een gezellige dag van vrienden!! tot morgen.
Een beetje een dubbel gevoel dus George…
Haha als dat maar goed gaat of heb je hem lesgegeven Baco ? ![]()
nee jelle is een natuurtalent
ik ben denk ik niet een geschikte leraarlol2lol2
lol2lol2 Jelle Rossi op Ko phagnan aan het racen lol2lol2
Hahahahahahaha…ik zie onze Jelle al gaan !
Ik ben nu dus eens aan het brainstormen over een eigen bedrijfje opstarten (in NL) voor reizen naar Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja en Myanmar.
Omdat er al zoveel aanbieders op de markt zijn is het natuurlijk erg belangrijk om je te onderscheiden van de rest.
Is er iets wat jullie vaak missen bij reisorganisaties ??? Graag jullie input !
Wil je dan echt een winkeltje of via internet?
goede kennis van de gebieden en landen (meer als algemene kennis) dat is een punt wat ik vaak mis.
De mogelijkheid om je reis eventueel tussentijds aan te passen (al is dit wel heel lastig)
Al moet ik eerlijk zeggen ik (bijna) nooit meer bij een reisbureau binnen stap
Wat ik ook vaak terug zie is de vragen over de visums blijkbaar hebben reisorganiesatie’s daar geen behoehte aan om er zich in te verdiepen.kan het ook mis hebben?
En het kan een plus punt zijn als m’n deze extra info geeft.
Ja dat is ook zeker waar. Dat moet je vaak allemaal zelf regelen Indien het mogelijk is zou dat op je kunnen nemen
Hey allemaal,
Rijden met de brommer lukt heel aardig. Gewoon niet te snel en geen domme dingen doen, he… Zie er anders wel een paar die pokkezat op zo n ding kruipen, ja… Dan vraag je natuurlijk om een open beentje.lol2
Vandaag half het eiland doorgereden. Heeeeel mooi! En helemaal geen last van de full mooners, die zitten hoofdzakelijk aan de andere kant vh eiland. Vanavond is het trouwens zo ver. 10.000 zatte, blote basten die los gaan op muziek, drank en wat nog allemaal. Niet voor ons hoor. Met al het volk daar, hebben wij het strand voor ons alleen deze nacht (nudge nudge, wink wink)lol2
Ik ga het kort houden, want WIJ HEBBEN HONGER!!!lol2lol2lol2
Ciaokes,
Jelle en Marie
Nee, zal dan allereerst via internet gaan, om zo kosten uit te sparen.
Met de kennis van de gebieden en landen zit het wel goed…
Ik ga eens ff verder brainstormen…
bon appetit Jelle