Nee, die platte kikker! lol2
Ja op een dagje na misschien ā¦welcome home J&M back to reality lol2
:dag:Goedemorgen Allemaal:dag:
Heb ik nog wat gemist?
door de drukte was ik vergeten hoeveel dagen we nog moeten voordat we naar LOS gaan⦠om voor mij me allereerste oud en nieuw mee te maken in LOS.
Ja kijk eens naar buiten⦠geeft je alleen maar nog meer heimweeā¦
Haha ja dat is wel zekerā¦
Oja ik zat fout met me 94 dagen het is nu nog 90 dagen:cheer: Dat scheelt wel weer :chin:
90 dagen nog 3maanden at klinkt dat toch zo verwegā¦:mad:
90 dagen nog 3maanden wat klinkt dat toch zo verwegā¦:mad:
Ja het klinkt inderdaad wel heel erg lang nog⦠Gelukkig heb ik iedere dag wel contact met Thailand dat scheelt wel een hoop.
Ik bel elke octhend als ik naar werk ga en waneer ik klaar ben met werk. Net voordat ze gaat slapenā¦
Haha hetzelfde hier alleen bel ik nu niet in de ochtend aangezien ze op school zit de komende weken (NL les) nu bel ik in mijn pauze en inderdaad ook als ik thuiskom zo rond 23:30 Thai time.
Dat gaat dan een beetje moeilijk. ik bel rond de klok van 5 waneer ik klaar ben met werk. want ze gaat meestal rond 12uur slapen.
Rik doe mij maar een bakje troost want je hebt de 500posts gehaald.:cheer:
Me meisje gaat vaak eerder op de avond al een uurtje slapen zodat ze wakker kan zijn als ik bel. Ik ga zsm naar huis maar eerder als 18:15 haal ik simpel weg gewoon niet⦠Maar echt heel lang kunnen we dan ook niet kletsen hoor dan valt ze in slaap en ze moet de volgende dag ook weer werken/school
Jaaaa een mijlpaal de 500 posts gehaald!! Voor iedereen een bakkie en een taartje:dag:
Doe mij maar wat sterkers dan koffieā¦net gehoord dat ik niet door ben naar de laatste sollicitatieronde bij OutSight Travel
![]()
Is er Mekong-whiskey ???
Wat balen Dave :mad: Was je zo dichtbij. Proost!!
http://images.travelpod.com/users/amyandtom/1.1257337692.mekong-whiskey-with-a-surprise.jpg
Helaas dat is echt klote. je krijgt van mij wel een speciale Mekong whisky.
Ja, is balen⦠Had goede hoop dat ik door zou gaan, maar helaas toch niet dusā¦
De exacte reden weet ik nietā¦maar er werken nu alleen maar vrouwenā¦misschien willen ze het wel bij vrouwen houdenā¦!!!
Mocht iemand nog wat anders weten, dan hoor ik het graag ! Of mss moet ik maar voor mezelf beginnenā¦
Thx voor de drank heren !! Had ik ff nodigā¦alle flessen zijn alweer leeg ![]()