Als ik google kom ik enkel maar oude berichten tegen, gaat allemaal nog over ijsland. Zeg net ook tegen Kees, naar mijn idee gaan ze daar ook anders met dit soort dingen om. In Europa is het volgens mij veel strenger. Nou ja, we moeten er maar het beste van hopen! En hopen dat de wind de verkeerde kant op staat!
Hier een link naar demorgen: DPG Media Privacy Gate
Misschien mosterd,
pffff. zolang er geen echt alarmerend nieuws is, ga ik me er niet druk om maken⦠Ik hou veel te veel van die dag voor de reis!:dag:
mosterd�
Na de maaltijdlol2
Ik ga te bedde trouwensā¦t is al laat en morgen weer vroeg opā¦tralalala
Werkse!!! :cheer:
Doeiiiiiiii
Tot morgen, Es!:dag:
:vak01::slapen:
Zonder toeters en bellen vandaag, Frank? Slaap ze, tot morgenā¦:dag:
Hoi Jelle,misschien zal ik het vanavond te druk hebben om op het Thailandforum te surfen.
In iedergeval wens ik je een goede reis en een behouden terugtocht naar Belgie!
georges.
http://www.airplane-pictures.net/images/uploaded-images/2010-8/20/99168m.jpg
Merci Georges. En bedankt voor de vele tips. Ik zal er zeker wat aan hebben!
Grts,
Jelle
Goede vlucht >>> Jelle en een fijne vakantie toegewenst.:vak01:
Jelle, als ik je niet meer āzieā alvast een hele fijne vakantie!!! Geniet er van en kom terug met onwijs mooie en onvergetelijke verhalen! En mocht je een kans zien en hebben, log even ergens in en laat ons meegenieten;)
http://bp0.blogger.com/_sbRBohnf_cs/SGovVu7WTHI/AAAAAAAAHMc/qIIOE2cNMic/s400/fijne+vakantie.jpg
Pffff je zal t meemaken, bovenstaand plaatje! lol2
Woon dichtbij Scheveningen, maar kom er nooit! Vre-se-lijk!
Is Thomas eigenlijk nog van plan om terug te komen? ![]()
Jelle een fijne vakantie toegewenst >>>.
En hoop dat je de smaak ook te pakken krijgt in het ooh zo mooie land.
Heb een uurtje in mān bed liggen woelen, maar slapen zal er dus niet van komen vandaag, hĆ©ā¦lol2 Misschien knap ik deze nacht toch nog een uiltje.
Nu de zak maken, laatste inkopen, laatste preparaties, nog even bij wat mensen passeren en dan zijn we!>>>piepedada!
Bedankt allemaal voor de goede wensen, we zullen ons zeker amuseren! Ook allemaal bedankt voor de goede tips, intense discussies en hopen plezant gezever aan den toog! Ik ben nog nooit zo goed geĆÆnformeerd op vakantie vertrokken.:vak01:
Voor diegenen die ik hier vandaag niet meer zie, tot binnen een maand! En misschien nog wel eens live uit Thailandā¦:cheer::cheer::cheer::wereld::cheer::cheer::cheer:
Grts,
Jelle en Marie
T klinkt als een waardig afscheid! Maar einde vakantie betekent toch niet einde toog???:biggrin: