11.20 , drie uur op voorhand op Zaventem ( das 15 minuten van mijn huis ) dus 8.30, nog van Gent komen een uurtje , nee niet slapen lol2
O Jelle , één der zussen van mijn vrouw werkt op de luchthaven , ze lijkt sprekend op mijn vrouw … haal je spaans maar naar boven indien je ze herkend ? Zie foto’s…
Ge gaat lachen, frank… we vertrekken al om 6.00 in gent!lol2
A. 't is 1 september, en er zijn problemen op den E40.
B. ik hou van de sfeer op de luchthaven en hang daar met plezier 2 uur rond voor we moeten inchecken…
Hoe laat kom je aan in BKK de 2e?
Wij hebben wel een beetje bewust gekozen voor een avond vlucht. We vertrekken om 11.35 vanaf Schiphol en dan om 23.35 weer vanaf Istanbul. (Gaan tussendoor Istanbul in:cheer:) Vorige keer vlogen we om 14.45 toch niet erg prettig (al was vroeg aankomen in BKK wel ideaal!) en terug om 2.30 das al helemaal niet prettig! Ach iedere tijd heeft denk ik zijn voor en nadelen. Nu vliegen we ook terug om 23.35, t scheelt “maar” 3 uur, maar 3 uur in de nacht na een vermoeiende dag is veel!
muy bien, mi amigo! No tengo un coche, El zapateria esta a la derecha, vengo comer, muchacho, por cada compreda un regalo… En dat zal het zo wat zijnlol2lol2lol2
Ik ben zeer ontgoocheld hoeveel mensen er roken op dit forum, ja ik heb het ook gedaan ( twee pakjes / dag )maar reeds 30 jaar gestopt …
om 7 uur 's morgens. Maar normaal gezien kunnen we vroeg inchecken in de guesthouse… Ze mailden me speciaal om mee te delen dat er de nacht voor ons niemand de penthouse reserveerde… symphatiek!
Wij gaan ook altijd ruim op tijd! We reizen met de trein en met de NS weet je het maar nooit!lol2Vind het wachten ook niet erg, ik slaap toch niet meer en zo wel dan heel onrustig;) Loop thuis rond als een kip zonder kop (weer wat anders dan een fly poglol2) kan dus maar beter wegwezen en op tijd op Schiphol staan en dan in alle rust wat rond neuzen, even buiten een peukie doen, bakkie drinken etc. Laatste keer moesten we nog wat dingetjes aanschaffen, oa slotjes en die pipo hier op de bank was de CF card voor de camera vergeten!:disgust:
1 september = tis vandaag de eerste schooldag …
B…voor mij ook Jelle en ik drink telkens nen donkere leffe daar , dat is het begin van mijn verlof ! En die smaakt mmmmmm
Dat is lekker hoor! Wij konden toen ook na het inchecken gelijk doorlopen naar onze kamer. Heerlijk! Jij rookt toch? Als ik je een tip mag geven, doe dat niet op BKK! Ten eerste het rokershok is goor! (waar niet?!) en je komt er zo stoned als een garnaal uit. Maar dat terzijde. Het levert je een enorme wachtrij op bij de douane! Dus wij lopen nu gelijk door! Dan maar later roken, dat uurtje meer of minder maakt ook niet meer uit!
kelopt als een bus!
safke paffen, jatte kaffee drinken, krantje lezen… en mensen kijkenlol2
en vliegtuig spotten! ook leuk! Gaan de zenuwen nog meer gieren!lol2
Rokershokken zijn niet aan mij besteed. Als we al 15 uren niet gerookt hebben, kan een uurtje extra er nog wel bij…
Precies! In BKK bij de gates was het zelf zo erg dat de deur daar open moest! lol2 De aswolk was naar binnen gedreven! lol2
Leffe… hmm, doe mij maar een westmalle, dan… Sinds leffe door interbrew wordt gemaakt, drink ik dat niet meer.
:drool:
Over aswolk gesproken… hout vasthouden dat die vulkaan in Indonesië geen roet in het eten gooit…
Jaaaaa ik dacht er gelijk aan! Damn Indonesië is wel erg dicht bij! Maar al iets vernomen over het luchtruim daar? Nee toch? En volgens mij doen ze daar ook niet zo moeilijk;) Zit gewoon een menneke op het dak van het vliegtuig te wapperen met een grote doek om de wolken te verdrijven…
Enkel een paar locale vluchten in Indonesië ondervinden op dit moment hinder… Het enige ambetante is dat ze maar weinig gegevens hebben over deze vulkaan. Het is de eerste keer in 400 jaar dat ie “boem” zegt…
Ik ben ook net de BKKPost aan 't afspeuren en op 't eerste zicht geen nieuws over…