Hehehe, ik ga er straks nog eentje eten voor ik in bed kruip…:biggrin:
Goedemorgen Allemaal,
Nog een paar uurtjes werken en het is weer weekend!!
Goedemorgen/middag,
Nou helaas heb ik weekend dienst :paranoid: :retard: :mad:
Het moeten niet altijd dezelfde zijn die moeten werken in het weekend iyong!!lol2
Verleden week heb ik ook in het weekend gewerkt,je moet maar denken dat je portefeuile er beter van wordt!!lol2
Het nadeel is dat we maar maar met 3man op de afdeling zitten en dan ben al heel snel aan de buurt. En qua overuren heb ik de vrijheid om te kiezen tijd voor tijd of de uren verekenen bij me salaris. liever heb ik tijd voor tijd kan ik langer met vakantie :cheer:
En hoe zit het bij jouw George qua overuren draaien?
Ik heb nog 1maand vrije dagen staan,Iyong!!
Normaal heb ik per jaar zo’n 3 maanden verlof(verlof+kredietdagen etc…) als wij in het weekend werken,kunnen we onze dagen opsparen.
Hoe is het met de voordeur Georges ? Inmiddels al af ??
En nog naar Feyenoord-AA Gent gekeken ? Wordt nog spannend bij de return…
had er een uurtje werk mee,om de voordeur in een ander kleurtje te zetten.
Tja,wij Belgen hebben niet goed gescoord op het europese toneel!
Genk-Porto 0-3
Partizan-Anderlecht:2-2
Club Brugge-dynamo minsk 2-1
Feyenoord-AA-Gent 1-0
conclusie:één ploeg gaat er door namelijk Anderlecht.
Die mogelijkheid heb ik om me uren te sparen tijd voor tijd. vandaar 5weken thailand in december…
:crybaby: ik kan helaas helemaal niks sparen moet het doen met mijn 30 dagen per jaar
Je mag wel een paar dagen van me kopen lol2lol2
En ? Het zijn de kleuren van de Thaise vlag geworden ![]()
Hmmm…ik denk toch ook dat Gent nog een goeie kans maakt om door te gaan. Feyenoord is al jaren geen topclub meer (eerder een tobclub), en gisteren was het slechts 1-0 dus moet te doen zijn.’
Hopelijk blijft het wel rustig volgende week in Gent…had al ergens wat gelezen over zgn Ajax-fans (hoewel je dit soort mensen geen fans kunt noemen) die samen met Gent tegen Feyenoord wilden gaan vechten.
Ach, zijn er nog altijd 6 meer dan ik heb…
Zwijg er mij van :mad:. Ik woon pal naast het stadion van Gent… Ik kijk er niet naar uit, zo 5 dagen voor ons vertrek. Wij hebben ooit eens ingesloten gezeten tussen een groep feyenoord- en een groep ajax-hooligans op een bezoek aan Amsterdam. Ternauwernood tussenuit kunnen knijpen via de zijkant van een aantal auto’s, maar wel letterlijk de lege flessen naast onze oren horen suizen… Nu komen ze dus naar hier, oh joy:mad:
Volgend jaar heb ik nog een extra verlofdag bij,omdat ik 50jaar ben geworden!!Misschien nog een dagje langer verblijven in Thailand???
Je hebt toch altijd mensen die voor het geluk zijn geboren!!![]()
Heel veel sterkte volgende week Jelle ! Geniet nog maar even van je huis…
Ha Ha Ha…:mad:lol2
Zeg Dave,hoezit het nu met je “snoepreisje” naar Praag???
jelle toch gezellig een paar rotterdammers op bezoek zijn hele leuke mensen, zelfs zo leuk dat de amsterdammers ook plannen hebben om naar gent te komen.lol2lol2lol2.
serieus jelle hoop dat alles goed en kalm verloopt