Thailand zever-topic: Aan den toog

Binnen 10 minuten een documentaire over het regime in Myanmar (Birma) op één (Belgische tv-post). Dan om 21.00 docu over pedofielen in Cambodja. Twee maal een lelijke kant van de regio Z-O-Azië… Maar die bestaat spijtig genoeg ook, hé.:mad:

En we zijn weer aan 't “werk” :teeth:

Goeienavond allemaal!!!

Goed nieuws aan mijn kant: Ergens na de reis ga ik waarschijnlijk veranderen van job! Eindelijk weer wat actie in dat departement!

Grts,

Jelle

Heee Esther, ik had je niet zien liggen… Blijkbaar niet tot in bed geraakt!lol2

Damn! Vergeten! Heb naar dat andere programma (wat ik gister zei) zitten kijken.

lol2lol2lol2 Waar zie je me toch voor aan?

Veranderen van baan? Wat wil je gaan doen?

Eerlijk gezegd… wij hebben naar die tweede docu ook niet gekeken… Viel ons een beetje te zwaar. Ik weet het, ik weet het, kop in 't zand, maar soms kan ik de onmenselijkheid van mensen niet aan…

Koken :smiley:

Dat noemen ze menselijk Jelle! Ik kan goed naar zoiets kijken, al dan niet met dikke ogen en dikke strot voor die tv…

Enig idee waar en wat je wilt gaan koken?

Ik kan dat meestal ook, maar soms is het me teveel… Ik denk nu liever aan de reis die er aan komt.

Ik ben gevraagd door een chefkok om als derde man in zijn keuken te gaan werken. Ik heb al veel met hem gepraat over eten en hij heeft al van mijn eten gegeten. Hij vindt dat ik een goede smaak heb en wil me leren dit in een restaurantkeuken toe te passen. Toftoftof!!!
Redelijk chique keuken, veel vis en soms oosterse en mediterane tinten en een hoop classics…

Ok, vanalles wat dus.

Kees heeft voornamelijk in de Franse keuken gestaan, eigenlijk alleen maar. In het hele begin in de Italiaanse (geen pizzahutlol2)

Kees vraagt hoe het restaurant heet.

Heb je een pb’tje gestuurd… :wink:

Gezien! Ziet er goed uit!

Werkse nog, ik duik het bed in…

slaap lekker…:slapen:

Goedemorgen
net m’n noodlesoep ontbijtje op

Goede morgend vrienden!!ben juist thuis gekomen en mijn weekend is begonnen.
Nog 48DAGEN EN IK GA TERUG NAAR THAILAND!!
Wat staat er vandaag op programma:4uurtjes slapen en dan vuil goed aantrekken want de voordeur moet geschilderd worden.

http://www.arne-bodil.nl/data/38.jpg

suc6 george