Thailand zever-topic: Aan den toog

ciao gast, slaap ze!

Steve is weg stoem hé !

Tjah, k heb hem al een berichtje gestuurd om die vraag te stellen, al heb ik geen idee waar het over gaat:hihi:,

Allé josé, kruipt er nu maar in, k ga u nie naar huis dragen, zullelol2

Sydney is mijn nummer 1 stad echt waanzinnig. zou zo weer het >>> pakken voor een weekje sydney.

Goeiemoggel !!

Doe mij maar een koffie
sterk graag. Zometeen weer lekker werken
vanmiddag/vanavond kom ik weer ff langs.

Werkse allemaal !

:dag: hallo allemaal!

Vlieg er weer vandoor>>> Ben aan de poets maar heb ff rookpauze:vak02:

yeap,zoals overal in de wereld is het dan spitsuur,vind toch dat je wel wat teveel hebt betaald(250bath)Thomas!normaal kost het 100bath,maar het voornaamste is,je hebt je trein gehaald!5555

goedemiddag/avond

zo een coke en een portie bitterballen graag,zijn moeilijk te krijgen hier, voordat ik moet werken

@baco hier is je bestelling

dank je dirk ze smaken heerlijk die bitterballen

ja leven in thailand heeft zeker z’n nadelen
:vak02:

Ik had geen tijd om te onderhandelen, en de beste man moest wat meer risico nemen dan normaal dus vandaar dat ik wat meer betaalde :smile:.

Gelukkig kan je dat van de bitterballen nog oplossen, mits je creatief bent. Maar toevallig weet ik dat frikandellen te koop zijn, zou dat ook niet gelden voor de bitteballen?

Wat is er eigenlijk nog meer niet te koop daar? Drop, échte mayonaise etc?

@dirk

maar voor mijn gevoel zijn de voordelen nog steeds groter dan de nadelen:vak02::zon02:

maar je kan niet alles hebben.

ik zou er de bitterballen ook wel voor in willen ruilen alleen heb ik voordat ik daarheen kan gaan om er te gaan wonen nog meer te regelen

pepernoten, hagelslag, rookworst, stroopwafels mijn stief dochter is er gek op,

wel ik zou zeggen plaats hier een bestelling en je weet maar nooit of er iemand die kant op gaat met nog wat ruimte in z’n koffer kijk maar naat Steve die heeft ook een mooie bestelling gekregen van Witte

we hebben hier met een paar nederlanders een soort koh pha ngan belasting ingevoerd.

dit houdt in dat als er fam, kennissen vrienden van ons groepje komt dan zijn die verplicht het een en ander mee te nemen zo niet kunnen ze op de pier rechts om keert en weer terug. :vak02::chin:

houdt wel in dat ik binnenkort zelf flink de pineut ben want ik moet naar een trouwerij in ned, ticket wordt betaald. dus moet ik een koffer vol met heimwee zooi mee nemen.

ga ook proberen om een doos frikandellen mee te nemen,denkt iemand dat dat kan lukken

frikandellen zal niet makkelijk zijn denk ik deze zijn zeker ontdooit voor je “thuis” bent en hoeveel kwaad dat dat kan weet ik niet
zijn er in thailand geen frikandellen te koop ?? ik heb er wel eens eentje op in pattaya dus je zou bijna zeggen dat ze daar ergens te vinden moeten zijn