Thailand zever-topic: Aan den toog

och zut, 5 seconden niet geantwoord en ze lopen weer weg:mad:

Sorry,
IK ben niet afwezig geweest maar mijn fruitpc wil niet( heropstarten enz ) mee mijn PM wil U niet beantwoorden, begrijp het niet maaaar heb wel uw boodschap ontvangen van onze vriend !!!

Zo ne kl°°t ben ik niet behalve als het vat overloopt lol2lol2
trop …troplol2lol2

Nee niet bij de duivel gaan biechten!!!

Hoe bedoel je ik wil je pm niet beantwoorden? Heb er genen ontvangen

Mijn PM werkt niet , in staking of zo , ik ontvang maar kan niet versturen !!!

QUE !!!
zie je ik ontvang maar kan ni antwoorden! Shit!

stoem zeg…

Hopelijk lees je dit nog " ben ni in slaap gevallen " hopelijk lees ik alles morgen op de pc van miijn zaak !?
Werk se …

hehe, ok, Frank, tot morgen kerel

Alles kits op pangnan, Baco? Hier is het net WEER beginnen druppelen…:mad:

alles kits hiet beetje bewolkt dus dat zal vandaag een buitje geven cheercheercheer we kunnen het gebruiken.

Geniet maar van het plenzen! Stond het daar zo droog, dan?

yep, normaal hebben we het hoogtepunt vh regenseizoen in okt en nov maar toen hadden we weinig tot geen regen en dat is nog steeds zo.

de toeristen maar vragen waarom is er geen water in de waterval, ja zeg ik dan daar hebben we water voor nodig en de hemel wil niet echt meewerken.

zo ga zo beginnen in m’n zojuist gekregen boek over de ontvoering van ons nationale bier

Veel euhhmmm… LEESplezier!!!:dag:

Grts,

Jelle

1 like

goede morgend,iedereen!!met frisse moed ben ik weer opgestaan om straks weeral te gaan werken.

Dat is onderhand een geschiedenisboek geworden lol2lol2lol2

't Is waarschijnlijk wel de bedoeling om dit boek te lezen met aangepast gerstennat bij de hand… lol2

Tja het is niet anders, met tegenzin gaan is ook niet alles maar er zijn van die dagen dat ik denk had ik maar een bankier geweest…of een zakkenvullende topmanager…