Thailand zever-topic: Aan den toog

Dat is het uur dat mijn twee lieve schatjes in bed liggen en ik mijn wijntje zonder tv kan benutten ( en nu verdomme schiet da afwasmachien ingang miljaar dedjeu ) lol2lol2lol2
En ik kijk naar den hemel zonder iets… black…

Zwart als een krijtbord om morgen weer ingekleurd te worden… :slight_smile:

GEEF HIER U BATHJES VOOR DE BESTE PATATJES !!lol2
VOOR UW FRIKANDEL ROND EN FIJN MOET GE BIJ LIU & JELLE ZIJN lol2

AMAAI WE GAAN WEER MOETEN AFZIEN MORGEN VAN DEN COMMENTAAR lol2lol2lol2

Wedden dat ze er toch zullen staan moest da lukken…? Die kunnen niet weerstaan aan een frikandelleke of een kroket!!!lol2

EN SPECIAAL VOOR DE BELGEN: FRICANDEL SPECIAL!!! met mayonnaise, curry-ketchup en verse uitjes!.. hmmmmmm…!:chin:

MAAR WE GEBRUIKEN WEL MOTOROLIE ( GEBRUIKTE ) HE DAS GOEDKOPER HE lol2lol2 GAAZE GEVEN BROEM ,BROEM lol2 DE BELGEN ZIJN DAAR VEDETTEN IN HE ( GEERT D’ HOSTE WEET ER MEER VAN lol2lol2lol2)

shhht! Niet te luid, ze moeten wel nog komen hé!

MAAAR EEN VOORWAARDE IK WIL ENE DAG CONGE PER WEEK lol2lol2lol2

Awel ge krijgt er twee voor een deel van uwen preelol2

NIET TE LUID GE GAAT ZE ZIEN SCHET…N LATEN DA GAAT PAS LUID ( LAWAAI ) ZIJN lol2lol2lol2lol2

IK GA MIJ DRIE WEKEN BESTOPPEN OP DIT FORUM lol2lol2lol2lol2

GIJ VUILE JOOD TIS IN DE SACCOCHE!!! GEWOON VEUR DE LEUTE SI!
EN NU:slapen::slapen::slapen:ALLE 10 MINUTEN

Ge krijgt uw vrij week-end als ge stopt mee vloeken…

ALLE NEE DOE ME DA NI AAN HE lol2lol2lol2

AMA IK VLOEK NI !

ALS GOEDE THAI ZEGGE ZE " OH MY BUDDHA " IPV "HO MY GOD"lol2

OEI IK MOET GAAN :slapen: MIJN MADAME STAAT HIER MET HET JACHTGEWEER TUSSEN MIJN TWEE LODDEROGEN lol2lol2

ADIOS…NOG 40 D. EN DAN >>>TO LOS:chin:

Enfin, whatever, afgesproken dus: Boeddhakroketten en smileyfries aan een zacht prijsje!

adieu en Buenos noches aan uw mujeres!

Grts,

Jelle

Goede morgen,ben juist op na een verkwikkende nachtrust van 21/2uur slapen.
De honden hebben me wakker gemaakt,dus ben ik maar opgestaan!

Goeiesmorgen Georges ! Geniet van je dag !!

Zo zo…tis rustig hier vandaag ! Maar het is weer weekend, dus heb ff een meter bier gehaald ! Rondje van mij !

Nog ff iets anders…er zijn hier vast wel een aantal mensen die een stuk handiger zijn met kompjoeters dan ik… Ik wil een liedje van YouTube downloaden, maar krijg elke keer de melding ‘unable to download’. Misschien is dit nummer wel beschermd tegen downloaden, maar heb geen idee hoe ik dat kan zien…

Het gaat om dit nummer (dat met Songkran 334x per dag gedraaid werd ;)):

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“xWnwK6OT2VM” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Iemand enig idee ?