Sorry…:wub:
cheercheercheercheercheercheer Nou de vlag kan uit hoor! Ben blij dat ze niet door is! Schaam me op zo’n moment kapot om Hollander te zijnlol2
Sieneke en habitué Zweden druipen af
Belga
do 27/05/2010 - 23:21
De Nederlandse zangeres Sieneke is er niet in geslaagd om zich te plaatsen voor de finale van het Eurovisiesongfestival. De uitslag van de tweede halve finale in Oslo was ook een ontgoocheling voor Zweden en Kroatië. Ierland, Israël, Cyprus en Roemenië mochten wel juichen.
bekijk
De winnaars van de 2e halve finale zijn…
De Ierse zangeres Niamh Kavanagh kan zaterdag de liedjeswedstrijd voor de tweede keer in haar carrière winnen. Ze won de wedstrijd 1993 met het nummer “In your eyes”. Dat succes kan ze zaterdag evenaren met haar song “It’s for you”.
Belga
Tom Dice zal een te duchten concurrent hebben aan Jon Lilygreen & The Islanders uit Cyprus. Lilygreen staat net als de Belgische kandidaat met een akoestische gitaar op het podium.
In de tweede halve finale zagen VRT-commentatoren André Vermeulen en Bart Peeters ook veel sterke vrouwen gloriëren. Onder anderen Eva Rivas uit Armenië, Alyosha uit Oekraïne en Sofia Nizharadze (foto) uit Georgië maakten indruk en mogen dromen de titel op het 55e Eurovisiesongfestival.
Ik schaam me kapot om EUROPEAAN te zijn bij het zien van deze jaarlijkse klucht… Ze zouden beter de miljoenen euros dat dit kost investeren in belangrijke zaken die zich op dit moment voordoen…
Awel Baco, even de straat op voor wat dimsummekes, hé…lol2
Of he frietkot lol2lol2lol2 da hebben ze ginder niet hé lol2lol2 ( stout hé )
Misschien een idee om daar een zaakje te beginnen, Frank! Ik bak de frieten en gij rolt de frikandellen, Onze vrouwen kunnen de bediening regelen!lol2lol2lol2 Zullen we die Hollanders daar GELD uit de zakken kloppen!lol2lol2lol2
Allé tis goe, we gaan ze nekeer goe pluimen ons noorderburen in LOS!
Maar we moeten eerst nen eerlijke Thai vinden om in zee te gaan …
BA LIU & JEL
De beste frit & frikandel lol2lol2lol2
We halen er enen naar hier om eens te komen kijken hoe graag ze in Nederland uit de muur eten, en ie is direct verkocht!lol2
hahaaaaaaa!!!lol2lol2lol2 En live verslag van het eurosongfestival via flatscreens!!!lol2
HIER DE BESTE PATATJES VOOR VELE BATHJES lol2lol2
maar niet te zatjes, of ge wordt nog wakker mee platjes!
als je wilt zaken doen in los moet je met nen thai in de zee gaan!
Dat weet ik, Frank… Is Baco tegenwoordig al geen Thai?lol2
We kunnen zo ne film maken met verborgen camera lol2lol2lol2
JELLE GE ZET MEWEER WAKKER AAN’T HOUDEN HE DEUGNIET…
KRUIPT DAN IN UW BED HE! MIJN FOUT TOCH NIET DA GIJ NOG ONLINE GAAT OP DIT ONSCHAPPELIJKE UUR???lol2
Ja Jelle maar Hollander blijf je voor je leven !!!lol2lol2lol2lol2lol2
Dat zal toch blijken als ze allemaal aan ons frituurke staan lol2lol2lol2