Thailand zever-topic: Aan den toog

Super! Ben echt dol op olifanten! En hier nog meer want had gelijk 2 kinderen in m’n nek hangen tijdens het bekijkenlol2

Even een technisch vraagje, welke “overgangen” heb jij gebruikt? Zat gisteren ook te knooien met die overgangen en ik weet wel hoe het werkt. Alleen is dan het filmpje met foto’s korter dan het liedje. Ik moet dus een overgang hebben die een beetje tijd nodig heeft. Ik vind namelijk zoals ik het nu heb niet zo mooi, ik houd van overgangen en niet van hop, hop, hop als je begrijpt wat ik bedoel.

Oeh leuk foto’s! Maar zag dat het er nogal veel zijn…dus vanavond ofzo lekker op m’n dooie gemakkie (zonder getetter aan m’n hoofd;)) rustig kijken!

Je broer? lol2

Er was weer gelazer ofnie? Las t ff snel op teletekst. Moet nog even verder kijken over hoe en wat.

Dit meld de NOS, nou lekker dan! Dacht dat het weer iets beter ging daar.

Ja, en er is nog steeds gelazer in Bangkok. Gisteren is een van de hardcore leiders van de roodhemden, Seh Daeng, neergeschoten.
En ook vandaag zijn er weer clashes tussen leger en demonstranten.

Heb het met Picasa gemaakt, weet even niet meer precies welke instellingen, maar gok de standaard :slight_smile:

http://lh5.ggpht.com/_VSAt-JTsT7c/S-0RR50Ij9I/AAAAAAAABt0/lI9s9y4dtgo/Clipboard02.jpg

Misschien is het boek ‘Thaise olifanten van de straat’ wel iets voor je. Dit boek is geschreven door Antoinette van de Water en gaat over het Elephant Nature Park en de olifanten.
Hier kan je wat meer info vinden:

Het kan dus ook met Picasa?! Nooit geweten! Ik doe het met Windows Movie maker. Zal het zeker eens proberen! Dank voor je info!

Ik las t, t is toch wat? Vind t erg hoor!

Dank voor de link, zal eens kijken. Klinkt wel interessant!

Om maar in tropische sferen te blijven…ga fruitshake maken met mijn zoon! Zijn idee!

Grote problemen in Bangkok momenteel. Zie ook topic over de betogingen hier in het Reiscafe.
Vriend van mij kan alles zien vanuit zijn appartement en het is een groot straatgevecht. Om de paar minuten hoort hij explosies van bommen en/of granaten.

Vandaag helaas alweer 2 doden gevallen.

Heb het idee dat het leger vanavond doorduwt…met alle verschrikkelijke gevolgen vandien… :frowning:

Ja gaat echt super makkelijk :slight_smile:

OMG! En die vriend zit daar nog wel veilig?

Toch ik dacht echt dat het minder werd, zo zie je maar…ik moet niet denken…Bah! Wat een toestand daar toch!

Zal het eens proberen! Ben altijd wel in om met iets te gaan klooien!

Ja hoor, hij zit veilig aan een wijntje in z’n condo…

goede avond vrienden,het gaat er weer spannen in Bkk,Hoop dat nu eindelijk de problemen worden opgelost.
Gewoonlijk als ik mijn pc opdoe,komt er meer alarmgeflikker van uit Thailand,dan dat het me lief is.
Mijn ogen beginnen er al zeer van tedoen.
Wat hebben we vandaag allemaal gedaan?Ikzelf heb er een werkdag van 9uur opzitten,ben ook al op van 5:00am(de dagelijkse chatsessie vriendin)Ook nog zeggen,dat ik van mijn vriendin "iedereen moet danken"die op mij hebben gestemd!(bij deze)

Oef! Gelukkig maar!

:chin:mijn gedachten zijn nu toch vooral in bkk al die slachteroffers
Dit is hele slechte reclame voor dit land
had zelf niet verwacht dat het zover zou komen aan gezien begin van de week de rust leek weer gekeerd jammer voor dit land

Maar de echte “fans” gaan toch wel! De neppers oftewel de schijters die mogen van mij wel in NL of waar dan ook blijven! De die hard fans weten hoe het is, en laten zich echt niet uit het veld slaan door een stel van die halve zolen in Bangkok! Die weten dat het land meer te bieden heeft dan Bangkok en die weten zelfs dat Bangkok meer te bieden heeft dan de plekken waar de onrust is!