Thailand zever-topic: Aan den toog

Waar het hartje van vol is hé Esther … :wub:

Ik hoop dat de baht binnenkort binnenkort wat minder waard gaat worden :evil:.

Wat is het zo stil aan den toog,denk dat de mensen naar een voetbalwedstrijd aan het kijken zijn!!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/11/1210510539-741.gif

Dat klopt Georges, helaas heeft lyon niet gewonnen :(.

Now now now,Thomas!! ik heb liever dat bayern de finale speelt!!
Ik ben verzot op “duits voetbal” en het is al een tijdje geleden dat ze nog een prijs op het hoogste schavotje hebben gewonnen!!

Goeiemorgen iedereen… En echt wel, k heb net nog een paar uurtjes bijgeslapen in een kamer hier in t hotel… Net een kwartiertje wakker…:dag:

Is t nog steeds zo triest?

Hoi Estherke,dat is lang geleden dat we nog eens samen online aan den toog zitten!!Ik dacht,duurt dat lang om haar hond uit te laten???lol2lol2

Triest,voor mij is het een ramp dat de bath zo laag staat!!(renoveren huis):crybaby:

Heb een grote hondlol2

43,12 zag ik net:frown:

Ik zie dat Jelle en ons “lief” fleurtje ook van de party zijn!!lol2lol2

No pain, no gain…

Wat was jou meest gunstige? Toen wij er waren, 49,2!

En hoe noemen ze dat nou eigenlijk, kom er steeds mee in de war, snap het wel maar niet hoe je het zeggen moet, nou ja lekker duidelijk weer.

Mijn vraag dus, als de Baht van 45 naar 43 gaat (noem maar even wat) gaat ie dan omhoog of omlaag?

Jelle laat je ,je baard groeien?Waar heb je die roze bril(oeps)rode bril gekocht?lol2lol2

economisch gezien gaat de baht dan omhoog

Estherke jij bent een klein deugenietje!!lol2lol2 als de bath naar omlaag gaat is dat niet goed voor onze portemonee!!(toch niet in mijn geval)

Voor de economie van Thailand! Eurotechnisch (wat wij in de knip hebben) dus omlaag;) Kijk, en daarom snap ik er geen snars van! Ik maak t mezelf gewoon Te moeilijklol2

Maar de Thai heeft minder bath nodig, voor een euro te krijgen ( voor hen goed dus )!

Voor jou is het zeker zuur! Wij hebben een paar hotelovernachtingen waar we wat duurder uit zijn. Voor jou is het een huis! (btw, wanneer denk je daar te gaan wonen?)