Zo oud ben ik ook ni hé!lol2lol2
Roodhemden … ze houden mij bezig …ik begrijp hen …maar sommige broeders en zusters van hen komen in de moeilijkheden door …hun verblijf in BKK en dat betreur ik !
Het is een beetje zoals onze vulkaan … ( de gevolgen bedoel ik hé)
Geen vergelijk tussen die twee !
Gewoon de gevolgen van iets !
Zoals ik nu, heb ik geen bloemen en groen uit Kenia , Israel , Peru , Costa Rica, enz…
En ik geen verse groenten, fruit en kruiden uit Thailand…:tear:
Voila zi!
Hij gaat mij weer wakker houden zi Jelle .d.B.=Jelle den Bandiet lol2lol2
Maar ni vandaag zenne …hoop ik …
ok, slaapwel!
Grts,
Jelle
Helaba nog een laatste glas hé!
Jah, nu WIL ik eens goed doen…
Mo Jelle toch , ik kan alleen maar lege flessen zien lol2lol2
Nog e geluk , ik koop altijd e kelderke vol want anders met onze vulkaan zat ik misschien al zonder …lol2lol2lol2lol2
Och, tegenwoordig maken we in België ook wijn, en naar 't schijnt nog goeie ook!
Ahaaa, de Expats worden ook wakker!!!:vak02: Alles kits daar?
Grts,
Jelle
goeiemorgen,
zo eerst ff een rooie stier om wakker te worden
Voila, wel de europese versie, hé…

ok, t was in een vlugske… Nu weer verder werken. Ik heb binnen een uur al een groep van 20 man die komen ontbijten…
Grts,
Jelle
Goodmorning Thailand,Holland and Belgium!!
Een nieuwe dag is aangebroken en ze verwachten temperaturen van 40graden(volgens mijn vriendin)in Si Saket.
Het steekt fel af met de dagtemperaturen van 12 graden hier in Belgie!!
PRACHTIG!!! zeker eens naar kijken…
Amazing 4 yr. old guy from Indonesia !
Hij is zo getalenteerd en kijk naar zijn gezichtsuitdrukkingen
vd europese rooie stier heb ik 2 blikjes nodig om wakker te worden is toch een beetje een light versie vh origineel
Hebben jullie ook de zelfde probleem gehad als ik?Kon pas terug online op wwz rond 11:30am(ivb:upgrade wwz was het niet mogelijk om online te gaan)
Ghe, ik ben er niet maar er word wel aan me gedacht, Fleurtje word spontaan Esther genoemdlol2
Goedendag allen!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/11/1207895488-35.gifBen je met je klein hondje op stap Estherke,of is het Fleurtje???